Besikeičiantys verslo standartai. Kodėl įmonei reikalingas moralės filosofas? 

Alyvą ir vandenį, kaip visiems žinoma, nėra lengva sumaišyti. Panašu, kad lygiai taip pat nedera ir alyva bei teatras. Bent jau taip atrodo dabar, kai Karališkoji Shakespeare'o kompanija (angl. The Royal Shakespeare Company) paskelbė nebepriimsianti paramos iš naftos giganto BP.
Verslininkas
Verslininkas / 123RF.com nuotr.

Neilgai trukus kompanija nutraukė ryšius ir su „Shell“. Ką apie tai būtų pamanęs pats garsusis rašytojas, kurio vardu pavadintas teatras, sunku nuspėti, kaip ir daugumą dalykų, susijusių su paslapties gaubiamu dramaturgo gyvenimu.

Shakespeare'as buvo ne tik rašytojas ir aktorius, bet ir gabus verslininkas, plėtojęs pelno dalijimosi schemas, palaikęs draugiškus ir abiem pusėms naudingus ryšius su turtingaisiais ir jų institucijomis bei mokėjęs išsiderėti pelningų užsakymų (arba „mecenatų paramos“, kaip mes juos šiandien vadiname), kad galėtų rašyti savo kūrinius.

Ar Shakespeare'as skrupulingai rinkdavosi, iš ko imti pinigus? To mes taip pat negalime žinoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų