Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

JAV klientų aptarnavimo krizė viruso protrūkio akivaizdoje – kiekvienas už save

Ankstyvą šeštadienį kepyklėlės, esančios už kelių kvartalų nuo mano buto, baristas buvo dar ne visai pasiruošęs vykdyti kavos užsakymus pagal naująją tvarką. Tą rytą, siekiant užkirsti kelią plisti koronavirusui, visas pienas, cukrus ir vienkartiniai dangteliai buvo perkelti už prekystalio. Baristas nervinosi, bijojo, kad bus sunkiau greitai įvykdyti užsakymus, o kiekvienas prašymas įberti „tik šiek tiek cukraus“ ar šliūkštelėti tam tikros rūšies pieno reikštų papildomą laiko švaistymą. Jis vylėsi, kad žmonės bus kantrūs.
Verslas
Verslas / Ali Yaha/ Element 5/ Josue Isai Ramos nuotr./ Unsplash nuotr.

Šalia esančioje maisto parduotuvėje žmonės pradėjo irzti, kad ten, kaip ir bene visose miesto parduotuvėse, baigėsi dezinfekuojančios servetėlės. Kasininkai ir kasininkės mūvėjo pirštines, kiek įmanoma kruopščiau purškė konvejerio diržus ir banko kortelių skaitytuvų klaviatūras, kol kitas klientas į savo pirkinių krepšį krovė tualetinį popierių ir konservus. Kasininkas, nuskenavęs mano naminio makaronų padažo ingredientus, prasitarė, kad pirkėjų, besiruošiančių stichinei nelaimei, antplūdis prasidėjo praėjusį trečiadienį ir nuo to laiko neatslūgsta. 

Christiann Koepke nuotr./ Unsplash nuotr. /Parduotuvė
Christiann Koepke nuotr./ Unsplash nuotr. /Parduotuvė

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos