Yra dviejų tipų krizės, su kuriomis gali susidurti bet kuri įmonė: krizės, kilusios nenuspėjamai, lyg perkūnas iš giedro dangaus, ir tos, kurias galima iš anksto numatyti.
Pirmiausia aptarkime tas, kurias galime nuspėti. Gal jau žinote, kad turėsite uždaryti nepelningą filialą arba atšaukti nepasiteisinusią paslaugą. Gal paaiškėjo, kad turite sumažinti personalą. Galbūt žinote, kad netrukus bus pasirodys neigiama naujo jūsų produkto apžvalga. Kokie turėtų būti jūsų veiksmai? Džiaukitės, kad turite šiek tiek laiko, ir protingai tą laiką išnaudokite. Štai keletas krizių komunikacijos krizių žingsnių, kurių galite imtis kol niekas – jūsų klientai, pirkėjai, pardavėjai, darbuotojai ir kitos suinteresuotosios šalys – dar nesusirūpino padėtimi ir nepuolė į paniką.