Kaip turėtų elgtis įmonės vadovai, kai ją ištinka krizė?

Jei visi būsite laiku informuoti, tai taps pranašumu, padėsiančiu efektyviai išspręsti problemą. Galbūt jums ne prie širdies planuoti krizių komunikaciją, bet turėtumėte tai padaryti. Tiesą sakant, dabar, kai, (tikėkimės), įmonėms negresia didelės krizės ir nėra jokių visaapimančių problemų, yra pats geriausias laikas apsvarstyti, kaip jūsų įmonė spręstų galimus keblumus.
Krizės versle valdymo receptas
Krizės versle valdymo receptas / 123RF.com nuotr.

Yra dviejų tipų krizės, su kuriomis gali susidurti bet kuri įmonė: krizės, kilusios nenuspėjamai, lyg perkūnas iš giedro dangaus, ir tos, kurias galima iš anksto numatyti.

Pirmiausia aptarkime tas, kurias galime nuspėti. Gal jau žinote, kad turėsite uždaryti nepelningą filialą arba atšaukti nepasiteisinusią paslaugą. Gal paaiškėjo, kad turite sumažinti personalą. Galbūt žinote, kad netrukus bus pasirodys neigiama naujo jūsų produkto apžvalga. Kokie turėtų būti jūsų veiksmai? Džiaukitės, kad turite šiek tiek laiko, ir protingai tą laiką išnaudokite. Štai keletas krizių komunikacijos krizių žingsnių, kurių galite imtis kol niekas – jūsų klientai, pirkėjai, pardavėjai, darbuotojai ir kitos suinteresuotosios šalys – dar nesusirūpino padėtimi ir nepuolė į paniką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų