Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kaip automobilių taršos mokestį apeina „RatRace“ lenktynių dalyviai?

Liepos 1 dieną Lietuvoje įvestas automobilių registracijos (taršos) mokestis sumaišė kortas ne tik eiliniams šalies gyventojams ar transporto priemonių perpardavinėtojams, bet ir sportines ambicijas patenkinti bandantiems „RatRace“ lenktynių dalyviams.
„RatRace“ lenktynių dalyviai
„RatRace“ lenktynių dalyviai / Rūtos Verseckaitės nuotr.

Tokiame renginyje besivaržantiems žmonėms, kurių pagrindinis tikslas yra važiavimas senais ir pigiais automobiliais, koją nuo septintojo metų mėnesio pradžios veikiausiai kiša faktas, kad vadinamasis taršos mokestis retkarčiais gali būti didesnis nei transporto priemonės kaina.

Priklausomai nuo automobilio rūšies ir anglies dioksido (CO2) emisijos svyruojantis automobilių registracijos mokestis gali siekti įmoką, kurios vertė kinta nuo 13,5 iki 540 eurų. Tuo metu dažnas „RatRace“ lenktynių dalyvis automobilį perka neišleisdamas maksimalios transporto priemonės taršos rinkliavos sumos.

„Dažniausiai visi dalyviai automobilius nusiperka itin pigiai, – 15min sakė „RatRace“ lenktynių organizatorius Paulius Ragauskas. – Turiu pavyzdžių, kai automobilį pirko už 300 eurų, tačiau dar tiek pat investavo tam, kad transporto priemonę privestų prie gero stovio. Sunku tiksliai pasakyti, bet manau, kad vidutinė pirkimo kaina butų tarp 300 ir 500 eurų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos