Žemiau pateikiame glaustą šio sandorio santrauką, daugiausia paremtą puikiai parengta išsamia „Wall Street Journal“ ataskaita.
„TikTok“ yra programėlė, užpildžiusi pasaulinę nišą, kurią pražiūrėjo tokie socialinių tinklų gigantai kaip „Facebook“ ir „Twitter“. Ji leidžia kiekvienam vartotojui kurti patrauklų turinį, juo plačiai dalytis su po visą pasaulį pasklidusiais smalsiais žiūrovais ir mainais gauti asmeniškai pritaikytą – ir iš tikrųjų labai priklausomybę sukeliantį – turinį. Ištikimi „Facebook“ vartotojai gali lyginti šį socialinį tinklą su senu „Ford“ sunkvežimiu, o „TikTok“ veikia kaip „SpaceX“ raketa. Net šiek tiek išplaukę programėlės logotipo kontūrai išskiria „TikTok“ iš visų kitų programėlių. „TikTok“ pirmiausia sudomino jaunimą, tačiau 2020 metais išaugęs interneto vartojimas gerokai padidino šios programėlės populiarumą tarp visų amžiaus grupių vartotojų. Toks staigus ūgtelėjimas neliko nepastebėtas.