Tai taip pat yra savotiška naujojo Christopherio Nolano filmo filosofinė mantra. Filmo, kurio veiksmas vyksta aukšto lygio šnipinėjimo pasaulyje, kupiname paslapčių, kur net gėrio karius gaubia dviprasmybės, šiems bandant išgelbėti planetą, kuri galbūt jau pasmerkta. Ši frazė visai tinka ir apibūdinti jausmą, apimantį 2020 metais „Tenet“ žiūrint kino teatre, kai kelionė į kiną kelia rimtą susirūpinimą sveikata ir visuomenės saugumu.
Aš į Konektikutą atvažiavau iš Bruklino, kad „Tenet“ pažiūrėčiau kino teatre, kurį išsinuomojau (plačiai prieinamas, nors ir nepigus, komercinis variantas), ir nors sugrįžimo į kino teatrą patirtis maloniai jaudino, ji buvo ir baugiai keista.
C.Nolano filmas visame pasaulyje yra labai pelningas tose šalyse, kur koronavirusas valdomas geriau nei JAV. Tačiau klausimas, ar saugu mėgautis šiuo filmu Amerikos kinuose, tebėra atviras, ir kai kurie kritikai nusprendė apskritai jo nežiūrėti. Nepaisant to, „Tenet“ jau netrukus bus galima pamatyti maždaug 75 procentuose šalies, o žiūrovus, kurie nuspręs tai padaryti, pasitiks garsus, drąsus veiksmo „blockbusteris“, kuriame įspūdinga vizualika dera su tokiu painiu turiniu, kuris, ko gero, reikalauja kelių peržiūrų.