Bestselerių autorius sumaniai naudojasi „LinkedIn“. Jo geriausi taktiniai patarimai

Jei esate ambicingas įmonės savininkas arba šiuo metu mėginate įtvirtinti savo, kaip profesionalo, reputaciją ir prekės ženklą, „LinkedIn“ gali būti labai geras įrankis sėkmei pasiekti.
Bradas Meltzeris
Bradas Meltzeris / © Luigi Novi nuotr.

Bestselerių autoriui Bradui Meltzeriui ši virtuali platforma ypač patinka, tačiau jis tvirtina, kad būtina mokėti ja naudotis, antraip galite ir nesulaukti tokių rezultatų, kokių tikėjotės. Beje, neseniai pasirodė naujoji šio autoriaus knyga apie pirmąjį nesėkmingą pasikėsinimą į prezidentą Linkolną ir – sutapimas – pirmą kartą apie ją sužinojau „LinkedIn“ tinkle.

Aš paprastai negalvoju apie „LinkedIn“ kaip apie vietą, kur galima sužinoti apie naujas knygas, bent jau tuo atveju, jei jos nėra susijusios su verslu ar profesiniu tobulėjimu. Tačiau jau kurį laiką asmeniškai pažįstu B.Meltzerį, todėl nusprendžiau paklausti jo nuomonės šia tema.

Ilgai kalbėjomės apie jo knygas ir kitą veiklą (daugiau informacijos galite rasti svetainėje Understandably.com). Kaip verslininkas ir įmonės savininkas jis su manimi pasidalijo keletu įdomių minčių apie tai, kokia taktika, jo nuomone, ypač veiksminga „LinkedIn“. Žemiau pateikiu keletą pašnekovo patarimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais