COVID-19 židiniais tapusios įmonės skaičiuoja nuostolius ir vardija išmoktas pamokas

Pastaruoju metu vis dažniau susirgimų protrūkiai nustatomi įmonėse – transporto, prekybos, maitinimo ar pramogų organizavimo. Po karantino ant kojų tik pradėjusioms stotis kompanijoms – ypač mažesnėms, tai reiškia ir tiesioginius nuostolius dėl stabdomos ar apribotos veiklos, ir išaugusias išlaidas prevencijai.
Lino Adomaičio koncerto Kaune akimirka
Koncerto Kaune akimirka / Dariaus Ruzgio nuotr.

Žmonėms sugrįžus prie įprastinio gyvenimo ritmo ėmė keistis ir viruso židiniai – jei pandemijos pradžioje protrūkiai dažniausiai fiksuoti sveikatos įstaigose, pastaruoju metu vis dažniau girdėti apie susirgimus verslo įmonėse.

Šiuo metu karščiausi židiniai versle – dvi Kauno bendrovės: renginių organizatorė „Agentūra Kaunas“, organizuojanti koncertus populiarioje Kauno senamiesčio erdvėje „Adform kiemelis“, ir tarptautinių pervežimų bendrovė „Hegelmann transporte“.

„Židiniai gali susidaryti bet kur, kur susiburia žmonės ir nesilaiko pagrindinių trijų reikalavimų – atstumo, kaukių ir rankų higienos“, – 15min pabrėžė Nacionalinio visuomenės sveikatos centro (NVSC) Užkrečiamųjų ligų valdymo skyriaus vyr. specialistė Daiva Razmuvienė.

Paplito nuo iš trečiųjų šalių atvykusių darbuotojų

Liepą įmonėje „Hegelmann transporte“ prasidėjus viruso protrūkiui iš viso iki šiol koronavirusas nustatytas 58 darbuotojams. Pirmasis susirgimas buvo įvežtinis iš Ukrainos, vėliau susirgo keliolika atvykusių uzbekų.

„Hegelmann transporte“ generalinis direktorius Tomas Jurgelevičius pirmadienį 15min tvirtino, kad šiuo metu serga 31 darbuotojas, pasveiko – 27, o izoliacijoje yra 18 asmenų.

„Pagal mūsų turimą informaciją, didžiajai daugumai vairuotojų, kuriems buvo nustatyta COVID-19, simptomai nepasireiškė“, – pastebi T.Jurgelevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis