„Financial Times“ Vilnių vėl įtraukė į perspektyviausių Europos miestų sąrašą

Antrus metus iš eilės Vilnius vidutinio dydžio miestų kategorijoje užėmė daugiausiai prizinių vietų verslo dienraščio „Financial Times“ investicijų ekspertų padalinio „fDi Intelligence“ rengtuose Europos perspektyviausio miesto rinkimuose.
Vilnius
Vilnius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Ekspertai, įvertinę Vilniaus praėjusių metų pažangą, inovatoriškumą ir sugebėjimą prisitaikyti prie rinkos sąlygų, skyrė miestui apdovanojimus visose vertinimo kategorijose: ekonominio potencialo, verslui draugiškos aplinkos, užsienio investicijų strategijos ir žmogiškojo kapitalo pritraukimo srityse“, – ketvirtadienį pranešė oficiali miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.

Anot jos, trijose kategorijose Vilnius pasirodė geriau nei pernai – ekonominio potencialo kategorijoje iš trečios vietos pakilo į antrą, verslui draugiškos aplinkos – iš šeštos – į trečią, o žmogiškojo kapitalo pritraukimo srityje – iš trečios – į antrą.

Vilnius užleido pernai užimtą pirmą vietą už tiesioginių užsienio investicijų pritraukimo strategiją ir nusileido į antrą vietą.

Bendroje vidutinių ateities miestų kategorijoje Vilnius užima antrą vietą, pirmoje vietoje – Ciurichas.

„Smagu matyti, kad, nepaisant visų geopolitinių ir ekonominių iššūkių, Vilnius yra patrauklus miestas pasaulinio lygio kompanijoms, plečiančioms veiklą mūsų mieste. Buvimas tarp perspektyviausių miestų Europoje – didelis įvertinimas ir įpareigojimas siekti savo užsibrėžtų tikslų“, – sakė „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė.

Apdovanojimų ceremonija, kurioje bus apdovanojami aukščiausius pasiekimus pelnę Europos miestai, įvyks kovo mėnesį didžiausioje pasaulyje nekilnojamojo turto parodoje MIPIM Kanuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis