Jei anksčiau sezono metu sostinės viešbučiai būdavo pilnutėliai, o pernai rudenį užpildymas siekdavo apie 60 proc., šių metų spalį jų užimtumas nesiekė 30 proc. Dėl COVID-19 pandemijos drastiškai sumažėjus verslo ir turistinių kelionių, viešbučiams teko ieškoti būdų, kaip prikviesti pas save lietuvius.
Biuras ir restoranas viename
Pavyzdžiui, penkių žvaigždučių „Grand Hotel Kempinski Vilnius“ atsižvelgdamas į šalyje augantį saugių ir privatumą užtikrinančių darbo erdvių poreikį, 10 viešbučio kambarių pavertė biurais.
Darbo kambariuose yra įrengtos darbo vietos su interneto prieiga.
Taip pat viešbutyje įsikūrusio restorano „Telegrafas“ ir baro „Le Salon“ paslaugas perkėlė į dalį viešbučio kambarių, kurie išnešus lovas buvo transformuoti į privačias valgymo erdves.
„Paskelbus karantiną ir ribojimus maitinimo įstaigoms, visa viešbučio vadovų komanda ieškojo sprendimo kaip, užtikrinant aukščiausią apsaugą svečių sveikatai ir taikant aukščiausius higienos standartus, galėtumėme toliau teikti savo paslaugas. Taip atsirado mintis kambarius paversti privačiais restoranais“, – kalbėjo Laura Balčiūnienė, viešbučio maisto ir gėrimų skyriaus vadovė.
Apsilankyti privačiame restorane ar bare gali iki 2 svečių.
Taip pat dar rugsėjį viešbutis pasiūlė apsigyventi ilgiau. Tuomet „Kempinski Hotel Cathedral Square“ generalinis direktorius Kai Schukowski 15min sakė, kad šį sprendimą vadovybė priėmė norėdama pabandyti ką nors naujo.
„Šiuo metu gyvename sudėtingu laikotarpiu, ypač mūsų industrija, todėl negali tęsti to paties seno dalyko ir tikėtis tokių pačių rezultatų. To tiesiog nebus. Todėl pagalvojome padaryti ką nors kitokio, kūrybiško ir pabandyti ką nors naujo“, – tuomet kalbėjo jis.
PLAČIAU SKAITYKITE: Darbas iš namų kelia grėsmę biurų ateičiai: prisitaikys ar išnyks?
Akcentuoja didesnių kambarių privalumus
4 žvaigždučių viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“ generalinis direktorius Danielas Baranowskis 15min tikino, jog smarkiai sumažėjus kelionių apimtims ir kambarių paklausai, viešbučiai turėjo tapti kūrybiškesni savo pasiūlymų atžvilgiu. Pavyzdžiui, „Lietuvos“ vardu vadinamas viešbutis siūlo biurų ir susitikimų paslaugas kambariuose. Taip klientai gali virtualiai dalyvauti darbinėje aplinkoje, kartu mėgaujantis viešbučio siūlomais patogumais ir paslaugomis.