Nepaisant to, kad jis sėkmingai investavo į šimtus startuolių kaip „Shark Tank“ [Tai yra JAV televizijos realybės šou, kuriame investuotojai pasirenka, kuriuos dalyvių projektus finansuos vert.past.] investuotojas ir nepaisant patirties, įgytos kuriant ir plėtojant aprangos prekės ženklą „FUBU“, kuris jau uždirbo daugiau nei 6 milijardus JAV dolerių, Daymondas Johnas labai sąžiningai pripažįsta savo galimybių ribas.
„Negaliu padėti kiekvienam verslui. Jei taip būtų, „FUBU“ jau būtų tapęs „Nike“, – neseniai vykusioje virtualioje „Inc. 5000 Vision“ konferencijoje savo auditorijai pasakojo D.Johnas. Žinoti savo galimybių ribas yra beveik taip pat svarbu, kaip žinoti, kas jums sekasi geriausiai, sakė D.Johnas vėliau duodamas interviu „Inc.“ vyriausiajam redaktoriui Scottui Omelianukui.
Čia pateikiame keletą jo gerai apgalvotų įžvalgų, kurios gali būti pritaikytos kiekvienam įmonės kūrimo ir valdymo etapui.