Kas laukia sporto klubų po pandemijos? Dvi išlikimo strategijos

Sporto ir sveikatingumo srities verslininkai planuoja savo ateitį po pandemijos. Kaip toji ateitis atrodys, vis dar lieka neatsakytas klausimas.
Sporto klubas
Sporto klubas / 123RF.com nuotr.

Žvilgtelėkime į dviejų labai skirtingų strategijų pavyzdžius. Prieš aštuonis mėnesius Lucy Sexton ir Durranas Dunnas būtų sutarę: treniruotės namuose niekada nepranoks treniruočių sporto salėje ar grupinių užsiėmimų lankymo. Tada smogė pandemija.

Niujorke dirbanti fitneso butiko – nedideliam klientų ratui skirto brangaus sporto klubo – instruktorė L.Sexton greitai liko be darbo, todėl ji kartu su kita pažįstama instruktore Tracy Carlinsky ėmė vesti „Zoom“ treniruotes.

Netrukus kiekvienoje treniruotėje jos jau turėjo 70 ir daugiau žmonių. Gimė galimybė verslui: liepos mėnesį trenerių pora internete pristatė virtualią, abonementais pagrįstą treniruočių platformą „Bonded by the Burn“, kurios mėnesinė narystė kainuoja 30 JAV dolerių ir suteikia prieigą prie tiesioginių treniruočių video transliacijų ir iš anksto įrašytų 10–70 minučių trukmės sesijų.

Tuo tarpu D.Dunnas, Atlantoje gyvenantis buhalteris ir buvęs profesionalus sprinteris, taip pat įžvelgė galimybę, tik visai kitokią.

Jis jau seniai svajojo atidaryti savo sporto klubą, o užklupus COVID-19 kainos krito, nes klubų savininkai visoje šalyje uždarė savo verslus, o sporto įrangos ir priemonių gamintojai desperatiškai bandė išparduoti savo gaminius.

Birželio pabaigoje vyriškis sumokėjo sumą, kurios neatskleidžia, tačiau, pasak jo, žymiai mažesnę nei rinkos vertė, perėmė sporto salės nuomą Maretoje (Džordžija) ir su pasididžiavimu tapo nauju „Anytime Fitness East Cobb“ franšizės savininku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis