Jis sveria vos 811 svarų (368 kilogramus) ir yra varomas 21 kWh baterijų paketu – tai maždaug viena penktoji tos galios, kurią turi „Tesla Model S“. Šis pilotų mokomasis lėktuvas jus ir jūsų bendrakeleivį išlaikys ore maždaug 90 minučių, nesudegindamas nė lašo iškastinio kuro.
Tie iš mūsų, kurie neturime piloto licencijos, dar turėsime palaukti galimybės skraidyti be teršalų, tačiau laukti nereikės ilgai. Nors 2020-ieji buvo pilni iššūkių, jie pasirodė esantys labai reikšmingi metai elektrinės aviacijos istorijoje.
Elektriniai orlaiviai pasiekė naujų įveikto atstumo rekordų, atkartojo trumpus komercinių skrydžių maršrutus, sulaukė JAV kariuomenės dėmesio ir pritraukė pirkėjų iš didelių aviakompanijų. Birželį Europos reglamentavimo institucijos suteikė dar vienam „Pipistrel“ orlaiviui – „Velis Electro“ – pirmąjį pasaulyje elektrinį „tipo sertifikatą“, kuris reiškia, kad orlaivis yra saugus ir tinkamas masinei gamybai (anksčiau minėtas tinkamumo skraidyti sertifikatas suteikiamas tik atskiriems orlaiviams).
Ir tai dar ne viskas – ateityje laukia daugiau gerų žinių.