Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Fast Company“: „Netflix“ pokyčiai – ar pavyks internetinių transliacijų milžinui įžengti į kino rinką?

Praėjusią vasarą  „Netflix“ pasiūlė Holivudui kai ką netikėto: išskirtinę galimybę žvilgtelėti į šiaip itin slaptą savo transliacijų virtuvę. Bendrovė išsinuomojo didžiulę studiją Los Andžele ir pakvietė visų didžiausių kino industrijos agentūrų atstovus stebėti pristatymus, kuriuos parengė „Netflix“ padalinių, pradedant televizijos laidomis ir baigiant stand-up komedijomis, vadovai, pristatantys bendrovės ateities viziją.
„Netflix“
„Netflix“ / 123RF.com nuotr.

Akivaizdu, kad už tokį dosnų dėmesį – vienas dalyvis renginyje patiektus užkandžius pavadino nepakartojamai įspūdingais – „Netflix“ taip pat norėjo gauti kažką mainais. Kokią žinią turėjo išgirsti agentai, turintys tiesiausią prieigą prie didžiausių pasaulio kino industrijos žvaigždžių? Kai rinksitės partnerį filmo gamybai, bendrovė „Netflix“ nori būti jūsų tikslu, o ne paskutine galimybe.

„Kaip įtikinsime aukščiausio lygio aktorius ir režisierius dirbti mūsų studijoje?“ – „Netflix“ skleidžiamos žinutės potekstę apibūdino renginyje dalyvavęs vienas iš agentų. – „Kaip prisiviliosime Tarantino?“

„Netflix“ įrodė, kad yra lygiavertis žaidėjas televizijos rinkoje, kai 2013 m. išleido pirmąjį originalų serialą „Kortų namelis“. Didelio populiarumo sulaukę serialai „Oranžinė – tai nauja juoda“ ir „Keisti dalykai“ padėjo bendrovei užaugti iki 137 milijonų abonentų, o pernai kompanija susikovė su HBO dėl prestižinių „Emmy“ apdovanojimų.

Nepaisant visos televizinės sėkmės, „Netflix“ vis dar stokoja filmų. „Filmai yra būtent tai, kas paskatina žmones jungtis prie internetinės televizijos, – sako kitas agentas. – O TV serialai juos čia įtraukia.“ „Netflix“ yra įgijusi teisę naudotis „Disney“ ir kitų kino studijų filmų katalogais ir nuo 2007 m. yra pradėjusi transliuoti šių gamintojų produkciją, tačiau 2019 metais konkurencinė aplinka keisis radikaliai.

„Disney“ ir „WarnerMedia“ paskelbė apie planus dar iki šių metų pabaigos pradėti savarankiškai transliuoti savo produkciją per specialias vaizdo programėles, tad, tikėtina, kad didžiumą kuriamo turinio šios bendrovės norės pasilaikyti sau. „Amazon“ taip pat didina savo filmų kūrimo ambicijas; „Apple“, tikimasi, taip pat neliks nuošalyje. „Netflix“ privalo sukurti savo originalią kolekciją ir įnešti daugiau šurmulio, jei nori išlaikyti lyderio pozicijas ir įrodyti, kad ji dar gali supurtyti vieną iš stipriausių ir labiausiai įsitvirtinusių pasaulio industrijų.

Tai paaiškina, kodėl „Netflix“ naujienų skiltyje vis atsiranda tiek daug naujų filmų. 2018 metais kompanija išleido daugiau nei 80 originalių filmų, aplenkdama visas pagrindines studijas kartu sudėjus. 2019 m. sąraše yra tokie didelio biudžeto projektai, kaip Martino Scorsese „Airis“, Michaelo Bay „6 po žeme“ ir Steveno Soderbergho „Skalbykla“. „Netflix“ neseniai įsigijo ir „Oskarų“ nominacijoms skirtas reklamines kampanijas vykdančią bendrovę – tą pačią, kuri rūpinosi geriausiais pripažintų filmų „Kalifornijos svajos“ ir „Mėnesiena“ kampanijomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos