Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuo „Ignitis grupės“ iki „Vilvi Group“: TOP 10 per metus pasikeitusių prekinių ženklų

Daugelį metų rinkoje veikiančiai įmonei atsisakyti gerai žinomo pavadinimo ar prekės ženklo nėra lengva. Tokiems žingsniams kompanijos pasiryžta dėl įvairių priežasčių – po susijungimo ar augant eksporto apimtims lietuviškas pavadinimas tampa nepatogus, kartais siekiama atsikratyti neigiamos nuomonės šleifo ar smarkiai išsiplečia įmonės veikla. 15min apžvelgia 10 svarbiausių įmonių pavadinimų ir prekės ženklų pokyčių Lietuvoje per pastaruosius metus.
Pagrindine foto
Pagrindine foto / 15min iliustracija

Turbūt nedaugelis Nepriklausomybės pradžioje turėjusių spalvotą ir tais laikais itin modernų „Gold Star“ televizorių galėtų pasakyti, kad dabar šis prekės ženklas, kaip ir jį valdanti įmonė, vadinasi „LG“.

Kaip ir retas atsimintų, kad „Rimi“ prekybos tinklo pirmtakė Lietuvoje buvo „Ekovalda“, 1995–2000 metais valdžiusi „Eko“ pavadinimo parduotuves.

Dešimtmečius naudoto ir visuomenėje gerai žinomo įmonės pavadinimo bei prekės ženklo keitimas bendrovei yra rizikingas žingsnis. Visgi jei vartotojai pokyčius priima, toks pokytis gali atnešti nemažai naudos – kartu su senu pavadinimu įmonė atsikrato ir senovinio įvaizdžio, neigiamų asociacijų ar pasiruošia pokyčiams.

15min apžvelgia įmonių didžiausius pavadinimų pasikeitimus per metus – nuo 2019 metų rugsėjo iki 2020 metų rugsėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?