Pandemija mokytis privertė ir jaunus, ir senus: tarp perkančių internetu daugėja ir senjorų

Vyresnių šalies gyventojų naudojimasis internetu kasmet auga, o pandemija paskatino juos aktyviau apsipirkinėti internetu, teigia internetinės parduotuvės ir siuntų bendrovės. Senėjant visuomenei „išmanių“ senjorų skaičius tik augs, tad e. parduotuvės, šiuo metu mažai kreipiančios dėmesį į šiuos pirkėjus, turės išmokti prisitaikyti.
Senjoras  dirba kompiuteriu
Senjoras dirba kompiuteriu / 123RF.com nuotr.

Beveik dešimtmetį senjorams kursus apie elektroninę prekybą vedanti Panevėžio E.Mezginaitės viešosios bibliotekos vyresnioji bibliotekininkė Živilė Snicorytė 15min tvirtina, kad galimybė pirkti internetu senjorus vilioja, tačiau dažną atbaido elektroninė bankininkystė.

„Jiems atrodo, kad jei prisijungs prie elektroninės bankininkystės, tai pinigus kažkas pavogs. Tai didžiausias stabdis. Rodau, kad galima ir grynais su kurjeriu atsiskaityti, tada nusiramina“, – pasakoja Ž.Snicorytė.

Jiems atrodo, kad jei prisijungs prie elektroninės bankininkystės, tai pinigus kažkas pavogs. Tai didžiausias stabdis, – pasakoja Ž.Snicorytė.

Tarp kitų senjorų baimių pirkti internetu – kad pristatys ne tą prekę, kurią išsirinko, ar kad iš viso jos neatveš.

Ž.Snicorytės asmeninio archyvo nuotr./Senjorai mokosi naudotis internetu
Ž.Snicorytės asmeninio archyvo nuotr./Senjorai mokosi naudotis internetu

Tad e. prekybos kursą lankančius senjorus Ž.Snicorytė pamoko, kaip patikrinti, ar įmonė tikra, ar nekelia įtarimo tinklalapis, taip pat parodo, kaip naudotis kainas palyginančiais tinklalapiais, sulaukiančiais didelio senjorų susidomėjimo.

„Mano įsitikinimu, kažkuri dalis tikrai pradeda pirkti internetu, bet nesakau, kad visi. Kažkas dėl elektroninės bankininkystės nenori, kažkam neatrodo saugu“, – mano Ž.Snicorytė.

Visgi tarptautiniai tyrimai įvairiose šalyse rodo, kad būtent 2020-ieji yra tie metai, kai ir dėl karantino ribojimų, ir dėl pandemijos baimės vyresni nei 65 metų gyventojai peržengia savo baimes ir aktyviau pradeda pirkti internetu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis