Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Paprasta ir aiški strategija, kaip sustiprinti savo asmeninį prekės ženklą

Net ištikus krizei, galite stiprėti, augti ir padėti kitiems.
Stiprybė
Stiprybė / Vicky Sim nuotr./ Unsplash nuotr.

Užklupus krizei, ją visada lydi tam tikra panika ir baimė. Tačiau kai viskas baigiasi, visada atsiranda naujų galimybių. Šios galimybės gali būti susijusios su verslu, pavyzdžiui, nauja besiformuojančia rinka, ar net besikeičiančiu klientų elgesiu. Aš tikiu, kad ryžtingi verslo vadovai šiandien turi galimybę padėti kitiems saugiai išgyventi koronaviruso krizę ir galbūt net pasinaudoti atsiveriančiomis galimybėmis.

Jei pastebite, kad galite padėti kitiems augti, dabar yra puikus laikas imtis veiksmų. Žinoma, turiu galvoje ne savanaudiškus mėginimus iš krizės išpešti naudos, bet naujus būdus rasti galimybių, kaip galėtumėte padėti kitiems, kuriems to reikia, pasinaudoti savo žiniomis ir patirtimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas