„Realme“, kuris pradėjo savo veiklą kaip antrinis „Oppo“ prekės ženklas, 2019 m. gegužę perėjo prie savo produktų gamybos. Šendžene įsikūrusi įmonė 2019 m. vasarą paskelbė fenomenalų 600 proc. augimą. Tarptautinių duomenų korporacija (IDC) pranešė, jog rugsėjo mėnesį įmonės pirkėjų skaičius regione išaugo net 400 proc. per metus.
Nors „Realme“ išmanieji telefonai rinkoje užima tik 3 proc. visos šalies išmaniųjų telefonų rinkos (pvz., „Xiaomi“ – 27 proc.), kompanijos strategija yra labai panaši į konkurentų.
ICD tyrimų direktorius Gurugrame Navkendaras Singhas atskleidė, jog „šios kompanijos sėkmė yra puikus pavyzdys, kaip naujas prekinis ženklas bando nugalėti milžiną („Xiaomi“) jo paties žaidime“.