Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Quartz“: „Realme“ Indijoje bando įveikti „Xiaomi“ pasinaudojant jos pačios strategija

Mažasis Kinijos išmaniųjų technologijų gamintojas bando pasinaudoti didesniojo brolio triukais ir taip jį aplenkti Indijoje.
Žmogus
Žmogus / 123RF.com nuotr.

„Realme“, kuris pradėjo savo veiklą kaip antrinis „Oppo“ prekės ženklas, 2019 m. gegužę perėjo prie savo produktų gamybos. Šendžene įsikūrusi įmonė 2019 m. vasarą paskelbė fenomenalų 600 proc. augimą. Tarptautinių duomenų korporacija (IDC) pranešė, jog rugsėjo mėnesį įmonės pirkėjų skaičius regione išaugo net 400 proc. per metus.

Nors „Realme“ išmanieji telefonai rinkoje užima tik 3 proc. visos šalies išmaniųjų telefonų rinkos (pvz., „Xiaomi“ – 27 proc.), kompanijos strategija yra labai panaši į konkurentų.

ICD tyrimų direktorius Gurugrame Navkendaras Singhas atskleidė, jog „šios kompanijos sėkmė yra puikus pavyzdys, kaip naujas prekinis ženklas bando nugalėti milžiną („Xiaomi“) jo paties žaidime“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento