Nauji rekordai NT rinkoje: kodėl per pirmą karantiną pirkėjai spaudė stabdį, o dabar – gazą?

Rudens pabaiga naujų būstų pardavėjams kaip niekad sėkminga. Nepaisant įvesto karantino, lapkritį plėtotojai pasiekė dar vieną rekordą ir, panašu, nesiruošia spausti stabdžio. Šį kartą gyventojai reagavo visiškai kitaip nei pavasarį, šalyje paskelbus pirmąjį karantiną – tuomet pardavimai krito 10 kartų, vienas po kito buvo skelbiama apie projektų atšaukimą, prognozuotas rinkos sąstingis.
Aurum 1006 km lenktynių drifto varžybų finalas
Aurum 1006 km lenktynių drifto varžybų finalas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Inreal“ investicijų ir analizės vadovas Tomas Sovijus Kvainickas pabrėžia, kad vienu svarbiausių indikatorių, rodančių pirminės būsto rinkos būklę, gali būti laikomas atšauktų susitarimų pirkti būstą skaičius.

„Pandemijos pradžioje atšaukimų skaičius smarkiai išaugo ir puikiai iliustravo rinkoje vyraujantį neapibrėžtumą dėl ateities. Tuo tarpu per pastaruosius du mėnesius (spalis ir lapkritis) Vilniaus mieste atšaukimų skaičius nukrito iki priešpandeminio lygio, Klaipėdoje atšaukimų neregistruojama jau tris mėnesius, o Kaune, nors atšaukimų vis dar daugiau nei buvo įprasta, situacija gerėja“, – lygino T.S.Kvainickas.

Lapkritį rezervacijų – apie trečdaliu daugiau

„Inreal“ duomenimis, lapkritį Vilniuje susitarta dėl 488 naujų butų bei apartamentų įsigijimų, tai – 25 proc. mažiau nei prieš mėnesį, tačiau 10 proc. daugiau nei pernai lapkritį. Tiesa, reikia paminėti, jog „Inreal“ neskaičiuoja rezervacijų.

„Hanner“ skaičiuoja, kad lapkritį parduota 559 nauji butai (46 proc. daugiau nei 2019 m. lapkritį), „Omberg“ – 585 butai (31 proc. daugiau), „Citus“ duomenimis, Vilniuje rezervuoti 504 nauji butai ir kotedžai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis