Remiantis neseniai atliktu įdarbinimo platformos „FlexJobs“ tyrimu, kuriame dalyvavo žmonės, pandemijos metu dirbantys nuotoliniu būdu, 65 procentų jų norėtų taip dirbti ir toliau po pandemijos, o 31 procentas apklaustųjų norėtų derinti darbą biure su nuotoliniu. Dauguma žmonių teigia, kad namuose dirbo produktyviau (51 proc.) arba taip pat produktyvu kaip biure (44 proc.).
Iki šiol buvo aptariama daugybė įvairių strategijų, kaip kurti ir puoselėti sveiką nuotoliniu būdu dirbančių įmonių kultūrą, matuoti darbuotojų produktyvumą ir kokia būtų geriausia tokių darbuotojų valdymo praktika. Visi šie veiksniai yra labai svarbūs tiek nuotoliniu, tiek hibridiniu būdu dirbančių įmonių sėkmei.
Tačiau darbas prasideda nuo tinkamų darbuotojų pritraukimo. Įmonės turi žinoti, kaip suformuluoti tokį nuotolinės darbo pozicijos aprašą, kad pritrauktų geriausius kandidatus. Nors į tokį darbo skelbimą reikia įtraukti daug tos pačios informacijos, kaip ir į bet kurį kitą darbo pasiūlymą, yra keletas specifinių elementų, kuriuos būtina paminėti.
Toliau pateikiami įmonių „FlexJobs“ ir „Remote.co“ – jos abi jau daugelį metų dirba visiškai nuotoliniu būdu – patarimai padės jums taikliau suformuluoti darbo skelbimus ir sudominti tinkamiausius kandidatus.