Blogiausias dalykas, kurį galite padaryti krizės metu kaip verslo savininkas, yra nedaryti nieko. Per šią koronaviruso pandemiją kalbantis su keliolikos skirtingų įmonių įkūrėjais ir vadovais, man buvo įdomu pamatyti, kaip šie žmonės žvelgia į ateitį. Pasirodė, kad apskritai mes esame linkę būti natūraliai optimistiški. Net koronavirusui įsisiautėjus žaibo greičiu, vis dar gyvas įsitikinimas, kad „viskas sugrįš į vėžes“ ir gyvenimas „jau greitai“ taps, toks, koks buvo anksčiau.
Tiesa yra ta, kad jūs, kaip verslo savininkas, neturite prabangos priimti sprendimus, pagrįstus optimizmu. Verslo valdymas krizės metu nėra lengva misija. Ši koronaviruso pandemija sužlugdys daugybę įmonių, milijonus žmonių paliks be darbo ir artimiausioje ateityje pakeis mūsų bendravimą su mums supančiu pasauliu. Jei norite, kad jūsų verslas toliau gyvuotų ir turėtų šviesią ateitį, neatidėliodami turėtumėte atsakyti sau į šiuos keturis toliau pateikiamus klausimus.