Papilėnų apylinkės komisijai suklydus Linas Balsys buvo netekęs apie 400 balsų

Vilniaus Karoliniškių vienmandatėje rinkimų apygardoje kandidatavęs Žaliosios politikos instituto prezidentas, buvęs prezidentės Dalios Grybauskaitės atstovas spaudai Linas Balsys dėl Papilėnų rinkimų apylinkės komisijos klaidos buvo netekęs apie 400 balsų.
Linas Balsys
Linas Balsys / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Po L.Balsio skundo klaidą ištaisė Karoliniškių apygardos rinkimų komisija.

Suskaičiavusi rinkimų biuletenius iš balsadėžių, Papilėnų apylinkės komisija į protokolą užrašė, kad L.Balsys gavo 44 balsus, o valstiečių ir žaliųjų kandidatė Virginija Apanavičienė – per 400.

Perskaičiavus balsus, paaiškėjo, kad L.Balsys šioje apylinkėje laimėjo rinkimus, surinkęs 444 arba 22,53 proc. balsų. Tuo metu V.Apanavičienė tegavo 45 arba 2,28 proc. balsų.

„Pildant protokolą apsirikta įrašyti duomenis, jie įrašyti ne į tą vietą“, – penktadienį BNS sakė Karoliniškių apygardos komisijos pirmininkė Birutė Alkinaitė.

Jos teigimu, pavargę komisijos nariai prie L.Balsio pavardės įrašė V.Apanavičienės balsus ir atvirkščiai. Patys biuleteniai suskaičiuoti buvo teisingai.

B.Alkinaitės teigimu, piktybiškumo tame tikrai nebuvo, tiesiog Papilėnų apylinkė yra viena didžiausių, matyt, komisijos narius įveikė nuovargis.

L.Balsys tvirtino, kad apie neteisingus rinkimų rezultatus jam pranešė vienas iš Papilėnų apylinkės komisijos narių.

Ši klaida lemiamos įtakos rinkimų rezultatams Karoliniškių apygardoje neturėjo. Į antrąjį rinkimų turą pateko konservatorė Danutė Bekintienė su 4821 balsu ir L.Balsys, gavęs 4116 balsų. Trečioje vietoje likusi Lietuvos lenkų rinkimų akcijos kandidatė Vanda Kravčionok surinko 3211 balsų.

Antrasis Seimo rinkimų turas įvyks spalio 28 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis