„Sveikinimų koncerte“ nuskambėjusi liberalcentristo Andriaus Burbos daina – įtartina?

Per visuomeninio transliuotojo televizijos „Sveikinimų koncertą“ nuskambėjusi Seimo nario, ir šiuose rinkimuose siekiančio valdžios, daina sukėlė abejonių, ar tai nėra rinkimų agitacija.
Raudonų rožių puokštė
Raudonų rožių puokštė / Redo Vilimo/BFL nuotr.

Šeštadienį per „Sveikinimų koncertą“ vienai jubiliatei nuskambėjo klaipėdiečio Seimo nario Andriaus Burbos daina „Brangi mamyt“. 

Iki rinkimų likus kiek daugiau nei porai savaičių, toks sveikinimas sukėlė abejonių, ar tai neturėtų būti traktuojama kaip agitacija balsuoti. Kilo abejonių, ar šią dainą pasirinko jubiliatės artimieji. Kritikai suskubo paskaičiuoti, kad net ir pačiam kandidatui tokia reklama eteryje būtų gana pigi, palyginus su tuo, kiek kainuotų televizijoje išsipirkti reklamą. 

„Sveikinimų koncerto“ tinklalapyje skelbiama, kad individualus sveikinimas, kai jubiliatui parenkama daina, kainuoja 180 Lt. 

„Sveikinimų koncerto“ prodiuseris Saulius Basijokas teigė, jog dar anksčiau tarėsi, kaip traktuoti kandidatų dainas ir ar jos turėtų skambėti koncerte prieš rinkimus. „Kreipėmės į Vyriausiąją rinkimų komisiją, nes tokių dainininkų yra ir daugiau – ir labai mėgstamas sveikintojų Vytautas Juozapaitis, ir Inga Valinskienė“, – teigė S.Basijokas. 

Anot jo, VRK patikino, kad šios dainos gali nuskambėti, jei žmonės to pageidauja, bet ne kiekviename koncerte ir ne per įkyriai. 

„Svarstėme, kaip elgtis. Nusprendėme, jei ta daina kartą nuskambės – nieko tokio neatsitiks. Tik tai neturi būti masiniu reiškiniu“, – aiškino VRK pirmininkas Zenonas Vaigauskas. 

Pasak S.Basijoko, sveikintojai pageidavo būtent Andriaus Burbos dainos „Brangi mamyt“. „Ne tiek ir daug yra dainų apie mamą, nėra didelio pasirinkimo. Pats Burba – anoks ir dainininkas, daina, manau, pasirinkta būtent dėl tematikos“, – aiškino pašnekovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis