Rinkėjų aktyvumas gali siekti per 45 proc.

Rinkėjų aktyvumas savivaldybių tarybų rinkimuose gali siekti per 45 proc., ir tai būtų vienas geriausių rezultatų per pastaruosius rinkimus, sako Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) pirmininkas.
Savivaldos rinkimai
Savivaldos rinkimai / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Jis sakė negalintis išskirti vienos priežasties, kodėl rinkimai susilaukė tokio dėmesio – tai galėjo būti žmonių nenoras valdžią atiduoti balsus galimai pirkusiems kandidatams, leidimas rinkimuose pirmą kartą dalyvauti nepriklausomiems kandidatams ar rinkimams palankus oras.

„Tai 4 proc. daugiau nei prieš ketverius metus ir, sakyčiau, vienas iš geriausių rezultatų per pastaruosius rinkimus. Sunku pasakyti, ar rinkėjai nusprendė, kad reikia balsuoti ir pareikšti savo valią, nes nenori patikėti, kad kažkieno dovanomis suvilioti rinkėjai spręstų, dar vienas dalykas – save iškėlę kandidatai, ir puikus oras, lėmė, kad turime turbūt kokius 45 proc. ar net daugiau“, – spaudos konferencijoje pasibaigus rinkimams sakė Z.Vaigauskas.

Likus valandai iki balsavimo pabaigos, savivaldybių tarybų rinkimuose savo valią jau buvo pareiškę per 43 proc. rinkėjų, įskaitant balsavusius iš anksto, rodo VRK skelbiami duomenys.

20 val. rinkimų aktyvumo duomenys pateikiami iš 902 apylinkių – jų duomenimis, rinkimų dieną savo valią čia pareiškė 39,63 proc. rinkėjų. Iš anksto dar balsavo 5,02 proc. rinkėjų.

Sekmadienį rinkimuose aktyviausiai balsavo Raseinių rajonas, 19 val. duomenimis, čia balsavo 55,5 proc. rinkėjų. Birštono rajone – 53,49 proc., Pagėgių – 50,80 proc. rinkėjų.

Mažiausiai aktyvūs buvo rinkėjai Klaipėdoje – 31 proc. rinkėjų, Marijampolėje – 30,88 proc. rinkėjų, Panevėžyje – 32,96 proc. rinkėjų.

Tuo tarpu per prieš tai buvusius savivaldybių tarybų rinkimus 2007-aisiais iš viso balsavo 41,3 proc. rinkėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis