Daugiausia pinigų rinkimams išleido socialdemokratai

Brangiausiai prezidento ir Europos Parlamento (EP) rinkimai atsiėjo socialdemokratams, mažiausiai išleido mandatų negavusios Lietuvos žaliųjų partija ir Tautininkų sąjunga.
Algirdas Butkevičius , Zigmantas Balčytis ir Gediminas Kirkilas
Algirdas Butkevičius, Zigmantas Balčytis ir Gediminas Kirkilas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Antrajai kadencijai perrinkta prezidentė Dalia Grybauskaitė rinkimams išleido 350 tūkst. litų, kuriuos paaukojo rėmėjai, BNS tvirtino rinkimų štabo vadovas Romas Švedas.

Socialdemokratų rinkimų štabo vadovas Gintautas Paluckas informavo, kad kandidato į prezidentus Zigmanto Balčyčio rinkimų kampanija kainavo 2,3 mln. litų, partijos rinkimų į EP išlaidos sieks dar apie 800 tūkst. litų. Socialdemokratai, pagal rinkimų rezultatus viena dešimtąja procento atsilikę nuo konservatorių, turės dvi vietas EP, tad viena vieta jiems kainuos 400 tūkst. litų.

Į EP išrinkti Vilija Blinkevičiūtė ir Zigmantas Balčytis.

Viena vieta EP jiems kainuos 400 tūkst. litų

Tiek viena vieta EP kainavo ir konservatoriams. Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) vadovas Andrius Kubilius tvirtino, kad partijos išlaidos siekė 800 tūkst. litų. Rinkėjų valia į EP išrinkti Gabrielius Landsbergis ir Algirdas Saudargas.

„Tvarkos ir teisingumo“ partija, taip pat gavusi du mandatus EP, išleido daugiau kaip 2 mln. litų, sakė partijos rinkimų štabo vadovas Kęstas Komskis. Jei antruoju sąraše išrinktas Valentinas Mazuronis nepersigalvos ir neužleis savo vietos partijos kolegai Petrui Gražuliui, jis dirbti į EP vyks kartu su partijos lyderiu Rolandu Paksu.

Kaip informavo Darbo partijos atstovai, iš viso EP rinkimams išleista apie 1 mln. litų – tiek kainavo partijos įkūrėjo Viktoro Uspaskicho vieta Briuselyje. Kandidato prezidento rinkimuose Artūro Paulausko štabo vadovas Viktoras Fiodorovas tvirtino, kad prezidentinei rinkimų kampanijai „darbiečiai“ išleido dar apie 1 mln. litų.

Milijono išlaidų ribą peržengė ir vieną vietą EP gavę liberalai – Liberalų sąjūdžio rinkimų štabo vadovas Raimondas Imbrasas BNS tvirtino, kad rinkimams buvo išleista apie 1–1,2 mln. litų. Tad Antano Guogos bei Petro Auštrevičiaus vietos EP kainavo po 500–600 tūkst. litų.

Lietuvos lenkų rinkimų akcijos vadovas Valdemaras Tomaševskis tvirtino, kad jo prezidento kampanijai buvo išleista 400 tūkst. litų, dar tokia pat suma, anot jo, skirta ir LLRA bei Rusų aljanso koalicijos rinkimams į EP. V.Tomaševskis vienintelis iš partijos ir pateks į EP.

Taip pat vietą EP užsitikrinusios Valstiečių ir žaliųjų sąjungos pirmininkas Ramūnas Karbauskis BNS tvirtino, kad 400 tūkst. išleista partijos deleguoto kandidato į prezidentus Bronio Ropės rinkimams, dar apie 250 tūkst. litų – Europos Parlamento rinkimų kampanijai. R.Karbauskis pirmadienį sakė siūlysiantis savo vietą partijos kolegai, Ignalinos merui Broniui Ropei.

Nė vieno mandato EP negavusios partijos rinkimams išleido nuo keliasdešimties iki kelių šimtų tūkstančių litų

Nė vieno mandato EP negavusios partijos rinkimams išleido nuo keliasdešimties iki kelių šimtų tūkstančių litų.

EP rinkimams Lietuvos žaliųjų partija išleido 60 tūkst. litų, dar 40 tūkst. litų išleista prezidentinei kampanijai, BNS tvirtino partijos vadovas Linas Balsys.

Kaip tvirtino Julius Panka, jo vadovaujama Tautininkų sąjungos išlaidos rinkimams sieks apie 40-50 tūkst. litų.

Artūro Zuoko rinkimų štabo vadovas Miroslavas Monkevičius informavo, kad A.Zuoko prezidento rinkimų kampanija atsiejo apie 600 tūkst. litų. Liberalų ir centro sąjungos išlaidos šiuose rinkimuose, kaip informavo partijos finansininkas Arnoldas Ramanauskas, siekė apie 350 tūkst. litų.

Lietuva šią kadenciją turės 11 vietų Europos Parlamente.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis