Lietuvos jaunimas sieks madingai „perrengti” rinkimus

Šiemet rinkimai Lietuvoje bus spalvingesni ir madingesni nei visuomet. To sieks Lietuvos jaunimo organizacijų taryba (LiJOT) vykdydama informacinę pilietiškumo skatinimo kampaniją „Man ne dzin”. Jos metu jaunimas bus kviečiamas aktyviai dalyvauti gegužę vyksiančiuose Lietuvos Respublikos Prezidento ir Europos Parlamento rinkimuose.
„Man Ne Dzin“ logotipas
„Man Ne Dzin“ logotipas

„Jau dvidešimt metų Lietuvoje rinkimai „rengiasi” nuobodžiai ir pilkai. Balsavimo erdvė jaunam žmogui – nuobodi ir neįkvepianti, jis paprasčiausiai nenori ten būti. Sieksime tai pakeisti, rinkimams suteikti bent šiek tiek spalvų ir taip į balsavimo vietas gegužės mėnesį pritraukti daugiau jaunų žmonių”, − sako Mantas Zakarka, LiJOT Prezidentas.

Jo teigimu, Lietuvoje piliečiai iki trisdešimties metų retai naudojasi balsavimo teise. Praėjusiuose rinkimuose savo valią išreiškė mažiau nei penktadalis jaunų šalies piliečių.

„Naivu tikėtis, kad jauni žmonės, anksčiau nedalyvavę rinkimuose, tiesiog nuspręs šį kartą juose sudalyvauti. Reikia sukurti daugiau priežasčių jiems ateiti. Viena iš jų gali būti įdomi, kūrybiška, nestandartinė balsavimo erdvė ar jos akcentai. Šiemet pabandysime į rinkimus įvesti bent vieną naują akcentą – dizainerių sukurtas balsavimo kabinų užuolaidas. Tai bus pirmas mažas žingsnis siekiant padaryti patrauklias rinkimų apygardas jaunimui “, – sako M. Zakarka.

Kampanijos „Man ne dzin” organizatoriai prie iniciatyvos sukurti madingą balsavimo erdvę kviečia prisijungti visus Lietuvos dizainerius. Geriausi ir įdomiausi pasiūlymai bus pagaminti ir pakabinti įvairiose Lietuvos rinkimų apygardose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis