Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ duomenimis, diskusijos apie kandidatus, nepatekusius į antrąjį Prezidento rinkimų turą, sumenko 3,6 karto, tačiau ir finišo tiesiąją pasiekusių kandidatų – Dalios Grybauskaitės bei Zigmanto Balčyčio – paminėjimų skaičius socialinėje medijoje per savaitę susitraukė beveik trečdaliu.
Net jei internautų aktyvumas krito todėl, jog gražus oras paskatino žmones laiką leisti lauke, o ne reikšti savo simpatijas bei antipatijas kandidatams prie kompiuterių ekranų, antrajai kadencijai perrinkta D.Grybauskaitė rinkimų savaitę socialinėje medijoje buvo minėta dukart dažniau nei jos oponentas Z.Balčytis.
Prieš pat rinkimus (2014 m. gegužės 19 d. – 25 d.) socialinėje medijoje, t. y. interneto portalų komentaruose, tinklaraščiuose, forumuose bei socialiniuose tinkluose „YouTube“, „Facebook“ ir „Twitter“ išreikštos 5 605 nuomonės šalies vadovės Dalios Grybauskaitės atžvilgiu. Tuo tarpu apie Zigmantą Balčytį kalbėta kur kas mažiau – komentarų skaičius apie šį kandidatą siekė tik 2 568.
Nepaisant eskaluojamos „Facebook“ socialinio tinklo svarbos, rinkimų rezultatai parodė, jog aktyvumas šiame tinkle nebūtinai atneša pergalę. Lemiamą savaitę „Facebook“ tinkle dažniau šmėžavo Zigmantas Balčytis (jame užfiksuota 20,5% visų nuomonių apie šį kandidatą, tuo tarpu Dalios Grybauskaitės paminėjimų dalis siekė tik 15,1%), tačiau pergalę rinkimuose šventė dabartinė šalies vadovė.