Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Sutapimas ar slaptas sandėris: Artūro Zuoko prezidento rinkimų programą parengė naujojo Vilniaus ženklo kūrėjai

Prezidento rinkimuose dalyvaujantis Vilniaus meras Artūras Zuokas parengti savo rinkimų programą patikėjo ne kam kitaip, o puikiai pažįstamai bendrovei „Lukrecija BBDO“. Sutapimas ar ne, bet vos prieš kelias savaites pristatytas ir naujasis Vilniaus prekės ženklas, kurį už beveik 345 tūkst. Lt sukūrė ta pati „Lukrecija BBDO“.
Artūras Zuokas per naujojo Vilniaus prekės ženklo pristatymą
Artūras Zuokas per naujojo Vilniaus prekės ženklo pristatymą / Vilniaus sav. nuotr.

Toks klausimas keliamas tinklaraštyje commonsense.lt. „Toji firma – taip jau sutapo – sukūrė naują Vilniaus logotipą ir keliasdešimt puslapių apie jį už 100k EUR, kurių negaila, nes gi beveik visi eurai iš europinio fondo. Bet jūs nepulkite teisti ir įtarinėti kokių tai korupcijų. Aš jums pasakysiu, kaip čia nutiko. Tiesiog kandidato Zuoko savanoriai (tie, kur padeda neatlygintinai, iš idėjos) paėmė „Lukrecijos reklamos“ gamintą prezentacijos failą apie aną naują Vilniaus ženklą, viską ištrynė, ir tuomet sukūrė Zuoko pažadus į tą patį failą, išsaugojo“, – rašoma tinklaraštyje.

Naująjį Vilniaus prekės ženklą meras balandžio 22 d. pristatė kartu su šiųmetine Lietuvos atstove „Eurovizijoje“ Vilija Matačiūnaite, kuri pažadėjo Kopenhagoje vilkėti specialiai Vilniaus atributika papuoštus marškinėlius ir tokiu būdu reklamuoti Lietuvos sostinę.

Agentūrai bus sumokėta iš rinkiminės sąskaitos lėšų ir visos išlaidos bus deklaruotos Vyriausiajai rinkimų komisijai, remiantis LR teisės aktų reglamentuojama tvarka, – tvirtina M.Monkevičius.

Vilniaus ženklas, anot A.Zuoko, ir modernus, ir istorinis – Gedimino pilies bokšto kontūrai, yra naujosios komunikacijos strategijos dalis. O Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studiją parengė reklamos agentūros „Lukrecija BBDO“ suburta ekspertų komanda.

„Tarp jų – žinomas vietovių ženklodaros ekspertas Jeremy Hildrethas, konsultavęs daugiau nei 20 miestų ir valstybių visame pasaulyje (tarp jų – Londonas ar Rio de Žaneiras), taip pat tarptautinis ekspertas kultūros ir kino turizmo klausimais Thierry Baujard'as („Peacefulfish“), dirbęs su Norvegija, Laplandija, Malta ar Vokietija, taip pat „Ernst&Young” bei EKT konsultantai“, – pristačiusi prekės ženklą gyrėsi Vilniaus savivaldybė.

Studija parengta įgyvendinant projektą „Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studijos parengimas“. Pastarąjį itin kritikavo Vilniaus tarybos opozicijos atstovai, teigę, kad juo bandoma kurti ne miesto, o paties A.Zuoko įvaizdį. Studija iš dalies finansuojama ES socialinio fondo lėšomis. O jos parengimo kaina pagal pasirašytą paslaugų sutartį su UAB „Lukrecijos reklama“ – 344,850 tūkst. Lt. Tiesa, iš biudžeto miestas sumokėjo tik 15 proc.

Tačiau A.Zuoko rinkiminis štabas neigia net užuominas, kad A.Zuoko prezidento rinkimų programa galėjo būti apmokėta iš tų pačių pinigų, kaip ir Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studija. Kaip teigiama štabo vadovo Miroslavo Monkevičiaus, kuris dirba ir Vilniaus miesto tarybos sekretoriumi, pranešime, dizaino darbams kampanijos metu sudaryta sutartis su reklamos agentūra „Lukrecija BBDO“.

„Įmonė atlieka įvairius dizaino ir maketavimo darbus, tarp jų – skaidrių dizainas. Agentūrai bus sumokėta iš rinkiminės sąskaitos lėšų ir visos išlaidos bus deklaruotos Vyriausiajai rinkimų komisijai, remiantis LR teisės aktų reglamentuojama tvarka“, – tvirtina M.Monkevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos