Kandidatė į Klaipėdos merus Lilija Petraitienė įsiuto dėl rinkimų leidinyje sumažintos programos

Vyriausioji rinkimų komisija gavo kandatės į Klaipėdos merus Lilijos Petraitienės skundą. Socialdemokratė piktinasi, kad atspausdinta jos rinkiminė programa nublanksta prieš konkurentus. Per menka informacija apie jos būsimus darbus, esą, pakiš koją grumiantis dėl Klaipėdos mero posto.
Lilija Petraitienė
Lilija Petraitienė / facebook nuotr.

Išplatintame pranešime politikė tikina neabejojanti, kad jos rinkiminė programa informaciniame leidinyje iškraipyta sąmoningai ir visiškai nederinta su ja pačia. 

„Mano, kandidatės į Klaipėdos savivaldybės merus programa sutrumpinta savavališkai. Iš pateiktos programos beliko keli programos punktų pavadinimai. Mano giliu įsitikinimu, tai padaryta sąmoningai, norint suklaidinti rinkėją. Tai gali turėti lemiamos įtakos klaipėdiečių apsisprendimui ir galimiems rinkimų rezultatams“, – piktinosi L.Petraitienė.

Politikė pabrėžia, kad informacinis leidinys rinkėjams atspausdintas su gramatinėmis klaidomis, nederintas su kalbininkais. Leidinyje skirtingiems kandidatams į tarybos narius – merus skirtuose puslapiuose panaudoti skirtingi ir skirtingo dydžio šriftai, tuo pažeidžiant kandidatų lygybės principą. Tos pačios klaidos kartojasi ir pristatant kandidatų sąrašų programas.

„Nepateikta rinkėjams būtina informacija apie balsavimo biuletenius ir jų žymėjimą. Pateikiant kandidatų ir sąrašų programas nėra žymos, kad už programų turinį atsako jas pateikę kandidatai, taip suponuojama nuomonė, kad už programų turinį atsakinga leidinį išleidusi rinkimų komisija“, – rašoma politikės pranešime žiniasklaidai.

Šiuos priekaištus politikė išdėstė Vyriausiajai rinkimų komisijai ir pareikalavo, kad būtų nustatyti už tai atsakingi Klaipėdos miesto savivaldybės rinkimų komisijos atstovai ir patraukti baudžiamojon atsakomybėn.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis