Kandidatų reklamos: iš koto verčiantis originalumas, gramatinės klaidos ir Gary Oldmano akys

Ne visiems savivaldos rinkimuose dalyvaujantiems kandidatams pavyko save gražiai pateikti. Kai kurie politikai bandė būti tokie originalūs, kad greitai tapo pajuokos objektais, kiti pademonstravo, kad nemoka be klaidų parašyti net savo partijos pavadinimo.
Itin originali G.Stankevičiaus atvirutė, iš kurios žvelgia Holivudo aktoriaus Gary Oldmano akys
Socialdemokratų kandidatai net nemoka parašyti partijos pavadinimo be klaidų. / 15min.lt nuotr.

Jau kuris laikas po socialinius tinklus klaidžioja nuotraukos, kuriose pavaizduoti juokingiausi savivaldos kandidatų bandymai pasireklamuoti, kuriami juos pašiepiantys paveikslėliai.

„Tvarkos ir teisingumo“ kandidatė Vanda Birutė Ginevičienė nusprendė, kad kuklumas jos nepapuoš.

Pavyzdžiui, prieš kurį laiką Vilnius buvo išklijuotas į merus taikančio sostinės vicemero, „darbiečio“ Jono Pinskaus plakatais, kuriuose jo šūkis „Už ryžtingą Vilnių“ buvo parašytas su gramatine klaida.

„Tvarkos ir teisingumo“ kandidatė Vanda Birutė Ginevičienė nusprendė, kad kuklumas jos nepapuoš, ir rinkėjams buklete prisistatė gerumo ambasadore.

Tos pačios partijos kandidatas į Alytaus merus Artūras Galakvoščius nusprendė rinkėjus suvilioti teiginiu, kad jo protėviai Aytaus apylinkėse apsigyveno XVII a. ir nuo tada Alytus yra jų gimtinė.

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos plakatas prajuokino tuo, kad jame vienas kandidatas pavaizduotas du kartus – sėdintis ir stovintis.

Šiemet daug kritikos kirčių teko socialdemokratams, tačiau savo reklamomis jie įrodė, kad to yra verti.

„Facebook“ vartotojai dalijasi nuotrauka, kurioje nežinia kurio rajono socialdemokratai ant reklamos nesugebėjo be klaidų užsirašyti savo partijos pavadinimo ir pasivadino „soceldemokratais“.

15min.lt nuotr./Kai kuriems kandidatams – problema taisyklingai parašyti savo partijos pavadinimą
15min.lt nuotr./Kai kuriems kandidatams – problema taisyklingai parašyti savo partijos pavadinimą

Širvintų socialdemokratai broliai Jozoniai reklamuojasi šūkiu „Mes tikrai mylime Širvintas“. Jie tikriausiai nieko negirdėjo apie tai, kad partijos vadovybei prieš kurį laiką teko raudonuoti dėl to, jog politinės jėgos reklaminiam klipui buvo panaudota atlikėjo Marijono Mikutavičiaus daina „Aš tikrai myliu Lietuvą“. Tai papiktino muzikantą, nes leidimo socialdemokratai paprašyti nepasivargino, todėl teko atsiprašinėti.

„Facebook“ vartotojai taip pat dalijasi socialdemokratų logotipu papuoštu paveikslėliu, kuris juokais pateikiamas kaip partijos reklama. Jame išrašytas pagarsėjęs Alytaus mero Jurgio Krasnicko slapčia įrašytas pasisakymas apie Lietuvą ir tai, kur ji turi eiti.

Rinkėjus suglumino socialdemokrato Gintauto Stankevičiaus reklaminė atvirutė. Joje dideliu šriftu parašytas žodis „tikiu“, o po juo – skvarbios akys. „Facebook“ vartotojai greit išsiaiškino, kad jos – ne socialdemokrato, o žinomo Holivudo aktoriaus Gary Oldmano.

 

Originalumu nustebino Kauno verslininko Kęstučio Pūko plakatas, kuriame pats kandidatas pavaizduotas gerokai didesnis nei Kauno miesto savivaldybės pastatas. Aplink jį – minios prieš neteisybę protestuojančių žmonių, nuo kurių bėga nupieštos pelės.

„Facebook“ vartotojai iš jo pasišaipė, vietoje K.Pūko į plakatą įmontavę pabaisą Godzilą.

15min.lt nuotr. /„Facebook“ vartotojai šaiposi iš K.Pūko
15min.lt nuotr. /„Facebook“ vartotojai šaiposi iš K.Pūko

„Facebook“ vartotojai iš jo pasišaipė, vietoje K.Pūko į plakatą įmontavę pabaisą Godzilą.

Į Kaišiadorių rajono merus kandidatuoja Mindaugas Filipavičius, kuris pagarsėjo siekiu tapti prezidentu, nors yra tam per jaunas. Dabar jis rinkėjams siūlo balsuoti už, jo žodžiais, „prezidentinį merą“.

„Facebook“ vartotojai nusprendė pasišaipyti ir iš kova su homoseksualais garsėjančio „tvarkiečio“ Petro Gražulio, į plakatą, kuriame jis yra kartu su partijos kolega, jie įmontavo Lietuvos gėjų lygos vadovą Vladimiro Simonko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis