Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kauno konservatoriai nukabino dalį aštrios kritikos sulaukusių politinių plakatų su milicininku

Laisvės alėjoje neliko dalies konservatorių rinkiminės agitacijos plakatų. Praėjus vos parai buvo nukabintos reklamos, kuriose raudoname fone pavaizduota milicininko kepurė, o tekstas klausia: „Kartą milicininkas – amžinai milicininkas. Ar jam budinti Kauną?“.
Praėjus vos parai Laisvės alėjoje neliko šių agitacinių plakatų
Praėjus vos parai Laisvės alėjoje neliko šių agitacinių plakatų / „Facebook“ nuort.

Šia ir panašia politine reklama, kurioje kauniečių klausiama, ką jie rinksis – patriotą ar milicininką, Kauno konservatoriai skatino miestiečius balsuoti už Tėvynės sąjungos–Lietuvos krikščionių demokratų (TS – LKD) atstovą, dabartinį Kauno merą Andrių Kupčinską.

Įsimenančios politinės reklamos sulaukė nemažo atgarsio. Politologas Algis Krupavičius pastebėjo, jog toks konservatorių rinkiminės agitacijos tekstas yra neetiškas ir balansuoja ties šmeižto riba.

A.Kupčinsko konkurentas antrajame rinkimų ture „Vieningo Kauno“ lyderis Visvaldas Matijošaitis, kuriam ir adresuotas epitetas „milicininkas“, tvirtino nekreipiantis dėmesį į prasivardžiavimą.

Tuo metu pats A.Kupčinskas teigė, kad aštrus tekstas pasirinktas neatsitiktinai – siekiant atverti akis kauniečiams.

Tačiau nuo plakatų paviešinimo praėjus vos parai Kauno centre nebeliko keturių plakatų, kuriuose buvo vaizduojama milicininko kepurė su tekstu „Kartą milicininkas – amžinai milicininkas. Ar jam budinti Kauną?“.

Juos pakeitė nauji rinkiminiai plakatai, kuriuose nurodytas lakoniškesnis siūlymas antrajame savivaldos rinkimų ture balsuoti už A.Kupčinską (žr. nuotrauką).

Raimondos Mikalčiūtės nuotr./Andriaus Kupčinsko rinkiminė agitacija Laisvės alėjoje
A.Kupčinsko rinkiminė agitacija Laisvės alėjoje

Tiesa, tiek Laisvės alėjoje, tiek kitur mieste esančiuose lauko reklamos stenduose ir dabar galima matyti „patrioto“ ir „milicininko“ rinkiminius plakatus.

Kokios priežastys lėmė, kad dalies rinkiminės agitacijos plakatų neliko?

Pasak konservatorių kandidato į merus rinkiminio štabo, iš Laisvės alėjos plakatai išimti ne dėl kritikos. Taip buvo suplanuota iš anksto. 

Teigiama, kad artėjant Kovo 11-ajai centrinėje miesto dalyje vyks daug šventinių renginių, todėl tuos stendus papuoš su šia tematika susiję plakatai.

 „Facebook“ nuotr./Kaune pasirodžiusi politinė reklama klausia kauniečių, ką jie rinksis – patriotą ar milicininką?
„Facebook“ nuotr./Kaune pasirodžiusi politinė reklama klausia kauniečių, ką jie rinksis – patriotą ar milicininką?

A.Kupčinskas 15min.lt sakė, kad plakatai pasiekė savo tikslą. „Matome, kad tai daugelį kauniečių iš tiesų privertė susimąstyti, ar mes tikrai viską žinome apie antro pagal dydį šalies miesto meru norinčio tapti verslininko praeitį.

Iš mano varžovo lūpų girdžiu kaltinimus, kad kelti visuomenei rūpimus klausimus apie jo praeitį neva yra nemoralu. Šioje vietoje norėčiau paklausti – ar moralu yra savo velionės žmonos atvaizdą naudoti politinėje reklamoje? 

Žinau daug puikių anksčiau milicijoje dirbusių kauniečių, kurie mūsų šaliai atgaunant Nepriklausomybę nepasuko į verslą, o davė priesaiką Lietuvai ir tapo jau laisvos Lietuvos policijos dalimi.

Jų sąžiningas darbas ir atsidavimas lėmė tai, kad policija šiandien turi tvirtą visuomenės pasitikėjimą“, – teigė A.Kupčinskas.

Konservatorių kandidatas į Kauno merus nesutinka su kritika esą Kaune pasirodžiusios rinkiminės agitacijos tekstas neetiškas.

„Iš mano varžovų lūpų girdžiu kaltinimus, kad kelti visuomenei rūpimus klausimus apie jo praeitį neva yra nemoralu. Šioje vietoje norėčiau paklausti – ar moralu yra savo velionės žmonos atvaizdą naudoti politinėje reklamoje? Ar moralu visus per šią kadenciją mūsų įgyvendintus darbus ir sėkmingus projektus prisiskirti sau?“ – kaltinimus atrėmė A.Kupčinskas.

Antrasis rinkimų turas, kuriame dėl Kauno mero posto grumsis du anksteniame ture daugiausia balsų surinkę kandidatai – konservatorius A.Kupčinskas ir „Vieningo Kauno“ atstovas V.Matijošaitis – įvyks kovo 15 dieną. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?