VRK savivaldybių rinkimų agitacinėms laidoms planuoja išleisti iki 300 tūkst. eurų

Savivaldybių tarybų bei tiesioginių merų rinkimų agitacijai skirtos diskusijų laidos valstybei kainuos beveik 300 tūkst. eurų, tvirtina Vyriausios rinkimų komisija (VRK) atstovai.
Eurai
Eurai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Už viešuosius pirkimus atsakingas VRK narys Rokas Stabingis BNS patvirtino, kad konkursai įvyko dėl 45-ių savivaldybių agitacinių laidų, kurias transliuos aštuonios televizijos. Centriniame viešųjų pirkimų portale (CVPP) nurodoma, jog sutartys sudarytos su „Lietuvos ryto televizija“, „Aukštaitijos regionine televizija“, „Gerų naujienų televizija“, „Marijampolės televizija“, „Telšių krašto televizija“, bendrove „Pūkas“, televizijomis „Šiauliai plius“, „TV7“.

Tuo metu 15-oje savivaldybių pasiūlymų nesulaukta, tad sutartys sudarytos įvykdžius mažos vertės apklausas – pagal pasirašytas sutartis agitacines laidas dešimtyje savivaldybių transliuos TV3, keturių – LNK bei vienos, t. y. Visagino – bendrovė „Transteleservis“.

Pasak R.Stabingio, VRK duomenimis, maksimali bendra rinkimų agitacijų laidoms suplanuota suma sieks per 297 tūkst. eurų, tačiau ji gali būti ir mažesnė, nes dalis sutartyse numatytų laidų gali ir nebūti transliuojamos.

„Šios lėšos bus skirtos iš valstybės asignavimų“, – sakė R.Stabingis.

Savivaldybių tarybų ir tiesioginiai merų rinkimai Lietuvoje vyks kovo 1-ąją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų