Ar 2014-ųjų vasara bus spalvinga ir seksuali? Paaiškės Milano mados savaitėje

„Blogas skonis tai – ne mados ignoravimas, bet nesupratimas, kaip ji nuolat keičiasi“, – teigė prancūzas Stendhalis. Kad mada keičiasi ir kad tai sudėtingas procesas, netrukus įsitikins į Milaną iš visų pasaulio kraštų atvykę garsių mados parduotuvių savininkai, žurnalistai, žurnalų redaktoriai, fotografai ir dar daugybė mados pasaulio žmonių, akredituotų Milano mados savaitėje.
Jurgita Jurkevičienė
Jurgita Jurkevičienė / nuotr. iš asmeninio archyvo

Trečiadienį Milane prasidėjusios moterų mados savaitės metu bus paskelbtos naujos ateinančių metų šiltojo sezono mados tendencijos. Kokia bus vasara – spalvinga ir seksuali, ar niūri, juoda, kaip prieš kelerius metus, kai Europoje prasidėjo finansų krizė, žurnalistai ir pirkėjai supras per ateinančias šešias mados savaitės dienas.

Kokia bus vasara – spalvinga ir seksuali, ar niūri, juoda, kaip prieš kelerius metus, kai Europoje prasidėjo finansų krizė, žurnalistai ir pirkėjai supras per ateinančias šešias mados savaitės dienas.

Apie naujas mados tendencijas paskelbs  akredituoti žurnalistai iš Milano Mercanti gatvėje 2-uoju numeriu pažymėtos būstinės – spaudos centro, įsikūrusio itin prestižinėje Milano vietoje – Palazzo Giureconsulti, esančio visai šalia Duomo (Milano soboro – red. past).

Galimybę pamatyti po visą Milaną išsimėčiusius pristatymus žurnalistams  suteiks svarbiausias Milano mados savaitės rėmėjas – automobilių koncernas „Daimler“, gaminantis automobilius „Mercedes“. Šio koncerno autobusai vežios žurnalistus į kalendoriuje numatytus pristatymus. Tokiu patogumu galės naudotis tik mokamą akreditaciją įsigiję žurnalistai, jie iš kitų išsiskirs Italijos Nacionalinių mados namų suteikta  specialia  vardine apyranke, kurios kitas asmuo negalės panaudoti.

2014-ųjų metų pavasario–vasaros kolekcijas Italijos ir užsienio dizaineriai Milane rodys šešias dienas. Pristatymai vyks nuo ankstyvo ryto iki vėlaus vakaro. Paskutinius dienos pristatymus dizaineriai rodys apie 10 valandą vakaro, kai kurie – apie vidurnaktį.

Kiekvieną dieną Milane bus parodyta apie 10–13 moterų rūbų  kolekcijų.  

Be įprastų ir pasaulyje garsių vardų, šįmet Milane dalyvaus ir jauni kūrėjai. Jiems Nacionaliniai Italijos mados namai suteikė galimybę kolekcijas parodyti ant podiumų, įrengtų istoriniuose Milano pastatuose – Palazzo Reale (it. Karalių rūmai), Palazzo Clerici, Palazzo Giureconsulti ir kituose.

Ateinančio pavasario–vasaros drabužius ant podiumų šį rudenį rodys ne tik „Giorgio Armani“, „Dolce&Gabbana“, „Gucci“ , „Prada“, „Gianfranco Ferre“  ir kiti garsūs Italijos mados namai. Mados kalendoriuje šįmet – ir nauji vardai: „Angelo Bratis“, „Uma Wang“, „Fausto Puglisi“, „N-U–D–E NEW UPCOMING DESIGNERS Francesca Liberatore ir Mauro Gasperi“. Taip pat mados savaitėje dalyvaus anksčiau Milane kolekcijų niekada nepristatę „Stella Jean“, „Tod’s“, „Fay“. Po dviejų dešimtmečių į Milaną  šį rugsėjį sugrįžta ir garsūs Italijos „Costume National“ mados namai. Italijos mados sostinėje mados savaitės metu jie rodydavo tik antrąją, jaunimui skirtą mados liniją.

Mados savaitės metu Milane bus parodytos 146 kolekcijos, 74  iš jų bus pristatytos ant podiumo, įvyks 69 prezentacijos.

Į Milaną atvykusių svečių laukia dvi retrospektyvinės parodos. Viena jų surengta šviesios atminties žurnalistės Annos Piaggi asmenybei atminti. Apsilankius antrojoje mados pasaulio žmonės susipažins su mados pasaulio ikona vadinamos italės Valentinos Cortese prabangiu garderobu.

Ateinantį pirmadienį mados savaitę užbaigs „Milla Schon“ mados namai.

Italijos Nacionalinių mados namų prezidentas Mario Boselli akredituotus  Milane žurnalistus, dizainerius, manekenes ir svečius pakvies į baigiamąjį mados savaitės kokteilį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis