Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Florencijos vyrai avės ryškiaspalviais batais. O Milano?

Mėgstamiausias vyrų vasaros apavas – minkšti mokasinai. Florencijos „Pitti Uomo“ parodoje paaiškėjo, kad kitąmet jie akins skaisčiausiomis spalvomis. Madingiausi – pistacijų, braškių ir oranžinės – spalvų mokasinai pagaminti iš „Pvc“ nė kiek neišgąsdino Florencijos Fortezza da Basso pilyje apsilankiusių vyrų, kuriems akylai sekti mados tendencijas – didžiausias gyvenimo malonumas.
Florencijos vyrai avės ryškiaspalviais batais.
Florencijos vyrai avės ryškiaspalviais batais. / 15min.lt/Jurgos Jurkevičienės nuotr.
15min.lt/Jurgos Jurkevičienės nuotr./Džinsai
15min.lt/Jurgos Jurkevičienės nuotr./Džinsai

Mados kritikai teigia, kad šįmet Florencijos „Pitti Uomo“ paroda nuteikė optimistiškai. Ne vien todėl, kad Forezza da Basso pilyje stendus įsirengė daugiau nei kada nors garsių užsienio bendrovių. Tiesa, šįmet vyrų mados stendus aplankė triskart daugiau nei anksčiau žiūrovų iš Kinijos, Rusijos, Korėjos, Singapūro, ir JAV. Bet labiausiai Italiją nustebino Kazachstano ir Azerbaidžano mados verslininkų aktyvumas. Jie itin profesionaliai rinkosi naujas kolekcijas savo šalių vyrams. Mados stendai traukė dėmesį ir dėl to, kad juose triumfavo linksmos puikiai stipriąją lytį nuteikiančios spalvos.

15min.lt/Jurgos Jurkevičienės nuotr./Marškiniai
15min.lt/Jurgos Jurkevičienės nuotr./Marškiniai

Florencijoje vyrai demonstravo papūgų plunksnų spalvų aksesuarus ir džinsus, gėlėtus marškinius. Vintažinis drabužių stilius meistriškai derėjo prie ryškiaspalvių zomšos batų ir technologiškų rankinių. Garderobui solidumo suteikė kamufliažinio audinio detalės ir rokeriški motyvai – metalo aksesuarai su kaukolėmis. Sportuoti ir keliauti vyrus įkvėpė trečiojo tūkstantmečio technologijomis dvelkiantys motociklininkų šalmai ir banglentės.

Florencija – tai itališkų tradicijų ir aukščiausios pasiuvimo kokybės sostinė. O stiliaus naujienų ištroškusios mados aukos jau žvalgosi į Milaną.

Šeštadienį vakare Florencijos „Pitti Uomo“ parodos dalyviai išmontuoja stendus ir kartu su žurnalistais ir fotoreporteriais kraustosi į Milaną. Kuo nustebins vyrus Milano mados lyderiai „Dolce&Gabbana“, „Gucci“, „Prada“ ir „Giorgio Armani“ netrukus pamatysime.

Apsilankius Florencijoje galima nujausti – visi estetikos jausmo nestokojantys bei taisyklių nebijantys laužyti vyrai ir Milane svaiginsis spalvomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?