Milano vyrų podiumai dvelkė atostogomis

Mados savaičių podiumai – tai idėjų kalvė. Kiekvienas Milano mados kūrėjas ateinančios vasaros tendencijas išreiškė savaip. Šįmet žvelgiant į „Prada“ mados takelį tapo aišku, kad kitą vasarą vyras stengsis kuo mažiau būti biure. Atvirkščiai, jie atsiduos smagiai egzotiškų, prabangių ir rafinuotų atostogų atmosferai. Ką tai reiškia?
Vyriškos mados Milane
Vyriškos mados Milane / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Prada“ mados namai patvirtino – stiprioji lytis atsakingai žvelgs į savo drabužinę, bet labiausiai – į atostogų lagamino turinį. Tai reiškia, kad atostogauti žvejojant prie ežero su šeima – taps blogo tono reiškiniu. Milano kūrėjai teigia, kad kitą vasarą vyras iškeliaus vienas. Jis įkvėpimo ieškos romantiškoje saloje, kuri atgaivins jo sielą, įkvėps naujiems darbams ir suteiks polėkio.

Adrenalino iškrovą stipriosios lyties atstovas patirs plaukiodamas laivais ir sportuodamas jūroje banglente, motoskuteriu, jėgos aitvarais. Šio pobūdžio lavinimuisi bus reikalingi ypatinga prabanga išsiskiriantys drabužiai. Ryškiaspalviai penktojo dešimtmečio stiliaus mokasinai, aukščiausios kokybės poplino šortų kolekcija ir šilko tvilo tunikos, ištapytos egzotiškomis gėlėmis patenkins vyro „ego“ ir suteiks pasitikėjimo. Ryškias spalvas atskies vyriškumą pabrėžiantys kamufliažiniai audiniai ir higroskopiškos striukės, kurias vyras naudos audrų jūroje metu. Ant kaklo negalės pritrūkti minkšto vintažinio stiliaus kašmyro šaliko, marginto egzotiškų vaisių – mangų, aistros vaisiaus, kivio, miško uogų spalvomis.

Paplūdimyje vyras be baimės demonstruos išlavintą kūną. Įdegusi oda pabrėš bermudų stiliaus paplūdimio šortų estetiką. Už juos teks vasarą pakloti solidžią sumą – juk jie taps vienu svarbiausių vasaros drabužių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis