„Visconti“ rašiklio elegancija prilygsta „Ferrari“

Silueto estetika ir technologijų triumfas. Juoda anglies spalva, prabangios medžiagos, patogumas. Vežlumas, aistra, ultremodernios detalės ir retro prieskonis. Naujas italų dizainerio P.Pininfarinos kūrinys – stilografinis „Visconti“ rašiklis jaudina ne mažiau nei kiti italo sukurti dizaino šedevrai.
150 Penna
150 Penna

Šventų Kalėdų išvakarėse italų stiliaus korifėjus apdovanotas dviem tarptautinėmis premijomis.  P.Pininfarina juodas stilografinis „Visconti“ rašiklis laimėjo pirmąją „Best Design“ premiją. Šventų Kalėdų premiją, kurią skyrė Prancūzijos aksesuarų dizaino žurnalas „Stylographe“. Antrąją premiją „Best Design“  P.Pininfarina sukurtam „Visconti“ rašikliui skyrė žurnalas MPP, leidžiamas Saudo Arabijoje.

Iš Turino kilęs dizaineris ne kartą teigė, jog kurti rašiklį jam taip pat svarbu, kaip „Ferrari“ automobilį.

„Man svarbus iššūkis. Jei nejaučiu jaudulio, truputį sveikos baimės, idėja manęs nesuintriguos“, - teigė iššūkių meistras P.Pininfarina.

Kurdamas biuro kėdę, rašomąjį stalą, butelį ar automobilį P. Pininfarina mėgsta provokuoti pats save.  

„Man svarbus iššūkis. Jei nejaučiu jaudulio, truputį sveikos baimės, idėja manęs nesuintriguos“, – teigė iššūkių meistras.

„Visconti“ rašiklyje žavus retro meistriškai dera prie techno, šie du stiliai neužgožia vienas kito, o harmoningai flirtuoja tarpusavy.

„Mus jaudina P.Pininfarinos revoliucingumas“, – premijomis didžiuojasi „Visconti“ bendrovės prezidentas Dante del Vechio. – Visi šio stilisto projektai tarsi sukurti po laiminga žvaigžde. Todėl džiaugiamės galėdami pasiūlyti jam naujus iššūkius mūsų stiliaus ir kokybės gerbėjams.“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis