Tiesioginė transliacija ir rezultatai tiesiogiai:
Lenktynių įžanga:
Lenktynių eiga
Hockenheim 12h lenktynių rezultatai tiesiogiai (tik lenktynių metu), spauskite čia.
Finišas. Tarpinio finišo rezultatai dviem Lietuvos komandoms tikrai geri, o GSR dėl priverstinio remonto praradusi daug brangaus laiko pirmąją lenktynių dalį baigia P 22 iš 25. Bet galima pasidžiaugti, kad komanda važiavo tikrai smagiai, o sekmadienį dar laukia antroji lenktynių dalis.
„Juta“ realiai yra tarp P1 ir P3 (tačiau šeštadienį važiavo tik du pilotai iš trijų), o RD Signs iki starto sekmadienį 15 val. lieka P7-P10. Galutinę vietą lems degalų pylimo ir pilotų keitimo strategijos.
Tokie komandų komentarai pasiekus tarpinį finišą:
Nuvažiavus 5,5 val. ir likus dar keitimams bei degalų pylimams, „Juta“ – P2, RS Signs – P7, GSR – P22. Po pusvalandžio lenktynės bus stabdomos, o automobiliai uždaromi į parc ferme.
Nuvažiavus 3,5 valandos, GSR VW Golf TCR sustojo šalia trasos. KODAS60. Gedimas nėra didelis, bet sudegins laiko. Panašu, kad dėl itin agresyvaus „kerbo“ pirmajame dešiniajame posūkyje subyrėjo vairuotojo pusės priekinis guolis.
„Juta“ tuo metu kovoja dėl P1-2, „RD Signs“ – dėl P6-8 bendroje įskaitoje. Į lenktynes po remonto grįžusi GSR komanda kol kas už P20 ribos. Bet viskas dar prieš akis!
Pirmoji valanda. „Jutos“ komandoje lenktynes pradėjo Julius Adomavičius (P2), „RD Signs“ – Audrius Butkevičius (P9), o „GSR Motorsport“ – Mindaugas Liatukas (P24). Iš viso lenktyniauja 25 automobiliai. GSR gavo 3 pozicijų starto baudą, plačiau apie tai – vaizdo reportaže aukščiau.
„Juta“ stojo pilti degalų jau pirmąją valandą per KODĄ60, tad laikinai smuktelėjo. Keliomis pozicijomis nusileido ir RD Signs. Bet čia juk endurance, o ne sprintas – reikia skubėti protingai.
Prabėgus vos 10 min. – Kodas60, avariją, susidūrus automobiliams, patyrė ir užsiliepsnojo Audi TCR Nr. 116 – „Wolf Power Racing“.
KODAS60 – komandų loterija
Karštis pareikalavo ypatingos koncentracijos jau kvalifikacijos metu. Išslydus automobiliams iš trasos ir įstrigus gesinimo zonose, ne kartą buvo skelbiamas KODAS60 (virtualaus saugos automobilio atitikmuo. Šios fazės metu per lenktynes galima pilti tik pusę bako degalų, o greitis ribojamas iki 60 km/val.
Taigi, jei automobilis jau yra išvažinėjęs bent pusę bako, ir yra ties įvažiavimu į degalų zoną, komanda laimi laiko. Jei jis pravažiavęs posūkį į techninę zoną, komanda pralaimės laiko, juo labiau, kad ir degalinė bus sausakimša.
Apie tai, kokia yra Lietuvos komandų turnyrinė padėtis, skaitykite čia.
Visą informaciją apie 24h series rasite čia.
Priminsime, kokios komandos atstovauja Lietuvai:
„Šiauliai RD Signs“ Lamborghini (GTX klasė): Audrius Butkevičius, Paulius Paškevičius, Nicola Michelon.
„Juta Racing“ Audi R8 LMS GT3EVOI: Jonas Gelžinis, Eimantas Navikauskas ir Julius Adomavičius.
„GSR Motorsport“ – VW Golf GTI TCR – Ernesta Globytė, Mindaugas Liatukas, Rokas Kvedaras.
Plačiau apie klases, kuriose varžosi lietuviai, skaitykite čia.
Hockenheim 12h lenktynių dalyvių sąrašas, spauskite čia
Hockenheim 12h lenktynių transliacija YouTube kanale, spauskite čia.