Kaip rašo lenta.ru, V.Petrovo vadybininkės Oksanos Kosačenko nuomone, „Formulės-1“ lenktynėse debiutavus rusų pilotui išauga ir šios šalies šansai surengti Didžiojo prizo lenktynes. „Tai svajonė – sakė O.Kosačenko. – Potencialiai Maskvoje ir Sankt Peterburge lenktynės galėtų vykti jau 2013–2014 metais. Visi kalba apie lenktynes Maskvoje, aplink Kremlių, bet tai kvailystė. Mes ne Monte Karle. Žiūrint iš logistikos pusės, geriausias variantas – Sankt Peterburgas. Be to, miestas turi ką pasiūlyti turistams ir tai bus visiems įdomu.“
V.Petrovas tapo pirmuoju rusų lenktynininku F–1 pasaulyje ir pagal sutarties sąlygas į komandos „Renault“ taupyklę turėjo įnešti 15 mln. eurų rėmėjų pinigų.
V.Petrovas tapo pirmuoju rusų lenktynininku F–1 pasaulyje ir pagal sutarties sąlygas į komandos „Renault“ taupyklę turėjo įnešti 15 mln. eurų rėmėjų pinigų. Vadybininkei kreipusis į Rusijos valdžią, rėmėjais tapo viena „AvtoVAZ“ korporacija. (Priminsime, kad sūnaus reikalais rūpindamasis Aleksandras Petrovas prieš čempionato pradžią žiniasklaidai neigė, kad sulaukė „Gazprom“ pagalbos – neva tuomet ant automobilio būtų jų reklama, – ir prasitarė, jog dėl paramos Valstybės Dūmos Sporto komiteto pirmininkas Antonas Sicharulidė ir Automobilių federacijos vadovas Viktoras Kirijanovas kreipėsi į Rusijos premjerą Vladimirą Putiną – aut. past.). Vis dėlto ji nemano, kad Vitalijui į „Formulę-1“ patekti padėjo tik dideli pinigai.
„Kai kalbama apie sportą, ar tai būtų „Formulė-1“, ar tenisas, ar krepšinis, Rusija asocijuojasi su pinigais, su dideliais pinigais, – sakė ji Austrijos laikraščiui. – Bet dėl Vitalijaus karjeros mums teko atsisakyti kelių viliojamų pasiūlymų, kai supratome, jog komandas domina tik pinigai, o ne jo talentas.“
„Vitalijui į „Formulę-1“ ateiti padėjo ne pinigai, o talentas ir kompanijos strateginiai interesai, – tęsė O.Kosačiova. – Jis atsidūrė tinkamoje vietoje tinkamu metu, kai „Renault“ nusprendė užmegzti partneriškus santykius su „AvtoVAZ“. Rusija „Formulei-1“ – švarus lapas.“
Lenktynininko atstovė pridūrė, kad, jos nuomone, „Renault“ ekipos sąlygos, iškeltos pilotui, buvo palankios. „Komandos biudžetas yra šiek tiek didesnis nei 200 mln. eurų. Bet mums reikalavimai vis tiek buvo palankūs. Paprastai pradedantysis lenktynininkas turi į komandą atsinešti 25 mln. eurų rėmėjų pinigų, o mes pasirašėme tik 15 mln. eurų sutartį.“
„Formulė-1“ nėra nacionalinis Rusijos sporto veidas, todėl maža tapti pirmuoju rusu lenktynininku čempionate. – sakė O.Kosačenko. – Reikės išnaudoti reklamą čempionate savo interesų labui. Reikia automobilių kultūros, kurios kol kas nėra. Sovietų Sąjungoje automobilių sporto lygis buvo gana aukštas, bet jai žlugus visos trasos atsidūrė už Rusijos ribų. Liko tik viena trasa Sankt Peterburge, bet ją „Gazprom“ praktiškai sunaikino dėl kito sporto objekto. Nėra lenktynininkų mokyklų, trenerių. Apie vadybininkus aš net nekalbu.“
Vis dėlto vadybininkė nusiteikusi optimistiškai ir tikisi, kad V.Petrovo pavyzdys įkvėps jaunimą ir tai taps akstinu rimtai užsiimti automobilių sportu, dalyvauti tikrose lenktynėse: „Mes duodame lenktynių trasų statybų impulsą. Be to, lenktynių mėgėjai gaus orientyrą ir užsiims profesionaliu sportu. Suomijoje atsiradui Mikai Hakkinenui dingo kelių chuliganai.“
Neseniai jau rašėme, kad „Renault“ prasitarė bendradarbiausianti su Rusijos automobilių gamintoju „Lada“, o jos simbolika šmėžuos ant komandos bolidų, pilotų aprangos ir kitos komandos atributikos. V.Petrovo šalmas taip pat papuoštas įspūdingai – Kremliaus vaizdais.
Priminsime, kad pirmame čių metų sezono etape Bahreine V.Petrovas startavo iš 17-os pozicijos, buvo pakilęs iki 11-os, tačiau lenktynių nebaigė dėl technikos gedimo.