„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

2016-ųjų „drifto“ karaliui Andriui Čibirkai labiausiai patinka Latvijos trasos

Trisdešimtmetis „drifteris“ Andrius Čibirka pakartojo savo 2011 ir 2014 metų pasiekimus – jis tapo šių metų Lietuvos „drifto“ Karaliumi. Kaunietis papasakojo ir apie mėgstamiausias bei baisiausias trasas ir, žinoma, apie automobilį, kuris padėjo užlipti ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio šių metų Lietuvos „Drifto“ scenoje.

Andrius 2016 metų sezono metu pilotavo 3 serijos BMW (E30) automobilį, po kurio variklio gaubtu slypi daugiau ne variklis su turbina, bet turbina su varikliu. 2,8 litro 6 cilindrų M50B28 agregatui orą į degimo kameras paduoda labai didelio pajėgumo turbokompresorius. Jį A.Čibirkos komanda pritaikė nuo sunkvežimio.

Tokie sprendimai leido į galinius ratus „atsukti“ virš 600 AG ir 750 Nm galingumą, tačiau be stiprios sankabos ir kitų patobulintų techninių mazgų tokios jėgos nepavyktų išnaudoti efektyviai.

Anot šių metų drifto Karaliaus, įdomiausios šoninio slydimo varžybos vyko Latvijos trasose. Kalvotas „Bikernieki“ trasos ruožas nėra toks baisus, kaip nusileidimas nuo kalno Kačerginės „Nemuno Žiede“, todėl kaimyninėje šalyje piloto nespaudžia tokia didelė baimė išlėkti iš trasos.

Sportininkas teigia, kad pertraukos tarp 2016 ir 2017 metų sezonų metu bus tobulinamas jo sportinis BMW. Andrius Čibirka norėtų ne tik dar labiau padidinti galingumą, bet ir išspręsti prie didelių skaičių kylančias sukibimo problemas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų