Lietuvis atstovavo vokiečių „Land Motorsport 2“ komandai, vairavusiai „Porsche 997 Gt3 Cup“ automobilį. Be A.Dzikevičiaus šios komandos automobilį pakaitomis pilotavo Carstenas Tilke, Gabrielis Abergelis bei Niclasas Kentenichas.
Triumfavusi komanda ketvirtadienio kvalifikacinėse varžybose užėmė tik aštuntąją startinę poziciją, lyderės – „Autorlando Sport“ su „Porsche 997 RSR“ greičiausio rato įveikimo laikui nusileidusi daugiau nei 6 sekundes. Nepaisant to, „vokiškai lietuviška“ komanda bėgant valandai po valandos vis kopė pozicijomis aukštyn ir, iš viso sustojusi techninio aptarnavimo zonoje 15 kartų – tai yra: mažiausiai iš lyderių trejetuko, šventė pergalę.
Paminėtina ir tai, kad ilgą laiką „Land Motorsport 2“ į lyderių trejetuką nepateko, tačiau per fantastiškai susiklosčiusį periodą tarp 21 ir 22 lenktynių valandos – pakilo iš ketvirtosios pozicijos į pirmąją. Iki lenktynių pabaigos juos dar buvo aplenkusi„ARC Bratislava“ komanda su „Porsche 997 Gt3“, tačiau pastaroji lenktynių finišą pasiekė ketvirta.
24hdubai.com nuotr./24 valandų lenktynės Dubajuje |
Jau lenktynių pradžioje problemų su technika turėjo nemažai lyderių, įskaitant ir „Autorlando Sport“, kurie lenktynių metu sugaišo 45 minutes, taisydami automobilio galinę dalį, kurią apgadino kitas dalyvis, įsirėžęs į jų „Porsche 997 RSR“. Prabėgus vos 3 ratams nuo starto – avariją patyrė potencialūs kandidatai į pergalę - „Equipe Verschuur 1“ komanda su „Renault Megane Trophy“, kvalifikacijoje buvę treti.
Tiesa, komanda tęsė lenktynes, tačiau po 61 rato iš kovos pasitraukė. „Land Motorsport 1“ („Porsche 997 Gt3 RSR“), kurį pilotavo ir žinomas Pasaulinio lygio trasų architektas – vokietis Hermannas Tilke, po 209 ratų užsidegė ir taip privertė trasoje pasirodyti saugos automobilį (jo pasirodymų iš viso buvo šeši), kuomet automobiliams nebuvo leidžiama viršyti 60 kilometrų per valandą greičio.
Pačių lenktynių finišas buvo įspūdingas: pirmąją ir antrąją pozicijas skyrė vos 49,676 sekundės. Turint omenyje, kad lenktynių lyderis įveikė 573 „Dubai Autodrome“ trasos ratus, kurio vieno ilgis - 5,43 km, o lenktynės vyko visą parą, skirtumas yra neįtikėtinai mažas. Ilgų nuotolių lenktynėse atvejis, kai lyderiai finišuoja tame pačiame rate, nėra dažnas. Su tuo sutiko ir lenktynių specialistai bei fanai – pripažinę, kad šių metų 24 valandų lenktynės Dubajuje buvo pačios įdomiausios per visą jų istoriją.
Antrąją vietą iškovojo „Al Faisal Racing 1“ su „BMW Z4 M Coupe“, kuriuo „dalijosi“ Abdualzizas Al Faisalas, Paulas Spooneris, Claudia Hurtgen ir Stianas Sorlie. Jie lenktynių eigoje buvo pradūrę galinę dešinę padangą, kurios atplaišos apgadino automobilio kėbulą. Negana to – mėgindami įsukti į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti rato, jie tai padarė neleistinoje vietoje ir buvo nubausti 1 rato bauda. Kaip paaiškėjo vėliau – tai jiems kainavo pergalę. Treti liko „Besaplast Racing Team“ su analogišku automobiliu, kokį vairavo ir lyderiai. „Porsche“ vairavo Martinas Tschornia,
Franjo Kovacas, buvęs DTM čempionas – Kurtas Thiimas bei tėvo ir sūnaus – Rolando ir Sebastiano Aschų duetas.
Prieš pat finišą „Land Motorsport 2“automobilį pilotavo jaunasis Niclasas Kentenichas, kuris jautė milžinišką spaudimą iš Claudios Hurtgen su „BMW“ ir nuo jos atsilikdavo vidutiniškai po 12 sekundžių rate. Vis dėlto, lenktynininkas išlaikė svarbų egzaminą ir pasiekė aukščiausią lenktynių savaitgalio tikslą.
24hdubai.com nuotr./24 valandų lenktynės Dubajuje |
„Finišas buvo labai įtemptas, – sakė N.Kentenichas. – Paskutiniuose ratuose turėjau itin taupyti kurą, taip pat kentėjau nuo stabdžių problemų. Claudia važiavo labai greitai, tačiau, laimei, sugebėjau „atvežti“ pergalę, jos nepraradęs“.
A.Dzikevičius nebuvo vienintelis lietuvis, dalyvavęs šių metų 24 valandų varžybose Dubajuje. „Audi CR-8 Team“ komandai turėjo padėjo Nemunas Dagilis, tačiau rallynews.lt žiniomis, lenktynėse nestartavo. Šios olandų komandos trimis aštuonetais pažymėtas baltas „Audi R8“ kvalifikacijoje buvo 29-as, o finišą pasiekė 53 pozicijoje. Kodėl iš 75 finišavusių komandų jie finišavo palyginus, žemai ir kokių problemų turėjo jų galingas „Audi“, nėra žinoma. Dar vienai olandų komandai atstovavo net trys lietuviai: Karolis Šikšnelis, Nikolajus Bystriakovas ir Vitoldas Milius. Vyrišką kompaniją papildė olandė Sheila Verschuur. Nors pastarieji vairavo ir ne tokį galingą – A2 klasei priskirtą „Renault Clio RS“ už „Equipe Verschuur 5“ komandą, tačiau užėmė 46 vietą bendroje įskaitoje ir puikią 3 poziciją A2 klasėje.