„Šiai dienai 27 komandos pateikė paraiškas varžytis liepos 15-18 dienomis didžiausiame šalies kurorte rengiamose 1000 km lenktynėse, o kelios jau spėjo sutvarkyti ir visus registracijos formalumus. Tad galime teigti, jog dirbame lenkdami ankstesnių metų grafikus, o toks komandų vadovų ir pačių sportininkų dėmesys atsakingiausiam metų startui mus džiugina, – varžybų spaudos centrą, Viešųjų ryšių agentūrą „Visus Bonus“ informavo tarptautines 1000 km lenktynes rengiantys organizatoriai.
Dirbame lenkdami ankstesnių metų grafikus
„Suprantame ir palaikome lenktynių organizatorius, kurie gerai pasirengti prestižiškiausiu automobilių sporto renginiu pagrįstai tituluojamoms 1000 km lenktynėms gali tik iš anksto žinodami dalyvių skaičių, jų atsivežamą techniką ir tokiu būdu galėdami sudaryti reikalingas sąlygas darbui ir poilsiui“, – sako „Helios sport – Pirelli Key point“ komandos vadovas Artūras Gedgaudas, pirmasis sutvarkęs visus neišvengiamus registracijos formalumus.
A.Gedgaudas, kuriam šios lenktynės Palangoje bus jau dvyliktosios ekipos dirigento poste, neslepia, jog jo vadovaujami lenktynininkai Redas Navalinskas, Vaidotas Mitkus, Karolis Gedgaudas ir Artūras Radinis jau netrukus į trasas išvairuos BMW 325i ir pradės tiesioginį pasirengimą lietuviškajam automobilių maratonui.
Andriaus Gečiausko, „Inter RAO Lietuva“ komandos vadovo patirtis Palangoje bemaž perpus mažesnė, nei kolegos, kurio ekipa pirmoji užbaigė registraciją. Tačiau Andriaus vadovaujami lenktynininkai pernai iškovojo antrąją absoliučios įskaitos vietą. Tai kol kas aukščiausias komandos laimėjimas 1000 km lenktynėse, įkvepiantis ne prastesniam startui ir šiemet.
Šios ekipos sportininkai Rytis Garbaravičius ir Marijus Mazuch, kaip ir pernai, vairuos tą patį BMW M3 automobilį ir kausis GT klasėje.
Neatmetu galimybės šį azartišką duetą papildyti dar vienu sportininku.
„Neatmetu galimybės šį azartišką duetą papildyti dar vienu sportininku, nes ilgoje 1000 km distancijoje varžytis tik dviem ekipos lenktynininkams, – labai sunku ir ganėtinai rizikinga“, – sako A.Gečiauskas, galvojantis apie pernai jo komandai talkinusį europinės „Volkswagen Castrol Cup“ lenktynių serijos nugalėtoją, Lenkijos čempioną Robertą Kupčiką, su kuriuo dabar derinami jo vasaros lenktynių grafikai.
Žiūrovai Palangos trasoje ir šiemet galės džiaugtis pamėgtu, trim dvejetais paženklintu simpatiškuoju, labai greitu ir šiuo atžvilgiu visai nepanašiu į „vabalą“ – „Volkswagen New Beetle RSI“ bolidu. O jo ratus sukantis 3,0 litro darbo tūrio variklis, išvystantis maždaug 280-290 AG, – nemenkas kovinis ginklas ne tik A 3000+ klasėje, kurioje besikaunančios 222 komandos lenktynininkai rungsis su kitais varžovais.
222 ekipos vadovas Juozas Abišala irgi jau baigė tvarkyti registracijos reikalus ir dabar kartu su patyrusiais lenktynininkais Igoriu Sidunovu ir Linu Puzonu pradeda tiesioginį pasirengimo ciklą automobilių maratonui Palangoje.
Žinau, jog anksti kėlęs – nesigailėsi, todėl registracijos formalumų, o kartu ir pasirengimo atsakingiausioms lenktynėms nesame linkę atidėlioti.
„Žinau, jog anksti kėlęs – nesigailėsi, todėl registracijos formalumų, o kartu ir pasirengimo atsakingiausioms lenktynėms nesame linkę atidėlioti“, – teigia J.Abišala, kurio didžiausia viltis – ne aukščiausia ekipos vieta bendroje įskaitoje ar klasėje, o geros, kupinos aistrų ir dramatizmo lenktynės, taip traukiančios žiūrovus.
„Linkiu gero, ilgam įsimenančio šou, kokio tikrai nestigo pernykštėse lenktynėse. Neveltui apie jas dar ir dabar tebediskutuoja daugelis sportininkų bei komandų vadovų ir šimteriopai didesnis jas mačiusių žiūrovų būrys“, – sako komandos vadovas J.Abišala.