Ralyje varžysis sportininkai iš Lietuvos, Latvijos, Baltarusijos, Rusijos, Vokietijos, Suomijos, Ukrainos ir Lenkijos. Kaip antradienį spaudos konferencijoje sakė Andrius Gimžauskas: „Iš tikrųjų mums ne tiek svarbu pati gausa dalyvių, kiek mums yra svarbus jose dalyvaujančių vėliavėlių skaičius.” Taigi šiais metais šiame ralyje bus aštuonios vėliavėlės, kas rodo, kad šis ralis sugeba pritraukti svečių iš daugelio šalių. Šiais metais svečiai nustebins įdomia ralio technika: senesnės laidos WRC automobilis „Toyota Corolla“ iš Suomijos bei du vokiečių ekipažai su „Volvo 944“ ir 740. „Važiavimas bus ne tiek greitas, bet labai gražus žiūrovams”, – taip apie „Volvo“ ekipažus spaudos konferencijoje kalbėjo Maris Simsonas.
Pagrindiniai traukos taškai ralio metu turėtų būti „Charlie Pizza Top Speed” (šeštadienį), ir „Valvolive Big Jump” (sekmadienį) arenos. Pavadinimai pasako, kad pirmoje arenoje bus laukiama didžiausio greičio, kuris bus rodomas ekranuose, o antrojoje bus laukiama toliausiai nušokusio automobilio. Šioje atkarpoje bus visiškai naujai pagamintas kelias su dirbtiniu tramplinu, kuris bus didžiausias šiame ralyje. Taip pat traukos taškais abi ralio dienas taps specialūs greičio ruožai saloje su persekiojimo lenktynėmis, kur pernai paskutiniuose ralio metruose sprendėsi ralio nugalėtojas.
Ralio organizatoriai labai prašo žiūrovų lenktynių metu elgtis drausmingai ir klausyti apsaugos darbuotojų reikalavimų.