Ralis galėjo baigtis dar net neprasidėjus raliui, nes dar net nestartavus ir nepravažiavus pro atidarymo arką, dėl neaiškių priežasčių mūsų automobilis niekaip neužsivedė. Automobilis užgeso ir niekaip nenorėjo užsivesti.
GR-1 – AUTOPLIUS.LT – 20,50 KM
Tai buvo mūsų pirma treniruotė po Utenos ralio, todėl buvo sunku įsivažiuoti ir įgauti tempą. Vos startavus, primame posūkyje jau važiavome kelkraščiu.
Renaldui teko greitai persiorientuoti, kad kelio danga yra pakankamai slidi, reikėjo priprasti prie automobilio, o Rūtai - prie greito važiavimo tempo bei stenogramos skaitymo, intonacijos. Todėl šio greičio ruožo rezultatu abu ekipažo nariai nebuvo patenkinti, tačiau be treniruočių nelabai kažko galima ir norėti.
GR – 2-3 – ORAKULAS – 4,06 KM
Šie greičio ruožai buvo asfaltiniai, todėl jiems reikėjo pasiruošti vėl iš naujo – pasikeisti padangas ir važiuoti ne taip plačiai, kaip mėgstame, nes miesto gatvėse daug šaligatvių, o į jį atsirenkus tai galėjo mums kainuoti arba varžybų baigtį, arba, mažų mažiausiai, šakių keitimą.
To labai nenorėjome. Antrą kartą šį greičio ruožą pravažiavome jau daug drąsiau ir pagerinome savo rezultatą. Ir tuo jau buvome patenkinti.
GR – 4 – GEALAN – 20,50 KM
Atvažiavus prie 4-o greičio ruožo starto mums žiūrovai pranešė, kad pačiame greičio ruože dulkės tiesiog stovi. Žiūrovai dar nebuvo matę tiek daug stovinčių dulkių greičio ruože, todėl jiems buvo sunkiai suvokiama, kaip lenktynininkai gali lėkti tokiomis sąlygomis, tarsi Dakare.
Besiruošiant startui, dedantis šalmus matėsi, kaip dulkės stovi net virš miško. Renaldui kilo mintis, kad šiame miške 10 kilometrų spinduliu dėl tokio dulkių kiekio nėra nei vieno gyvūno. Ir še, kad nori – nepravažiavus net pusės greičio ruožo vos nesusidūrėme su stirna, išbėgusia prieš pat automobilį skersai kelio.
Pravažiavus šį greičio ruožą, mums pranešė, kad greičio ruožas bus atšauktas, nes juo jau nebesaugu važiuoti. Šis greičio ruožas buvo itin sunkus dėl dulkių, matomumas itin prastas, kartais atrodė, kad važiavome tiesiai į baltą dulkių sieną.
GR – 5 – SAMSONAS MOTORSPORT – 17,87 KM
Atvažiavus į šį greičio ruožą, išgirdome nemalonią žinią, kad 15-u startiniu numeriu startavęs latvių ekipažas patyrė avariją. Niekas nieko mums neaiškino, tiesiog pranešė, kad greičio ruožas atšauktas. Tad atsižymėjus laiko kortą, išvykome alternatyviuoju keliu į 6-ą greičio ruožą.
GR – 6 – VALVOLINE – 16,80 KM
Šis greičio ruožas buvo gera rytinė mankšta, pasišokinėjome per tramplinus ir pradėjome grįžti į savo važiavimo tempą, vairavimo charakterį, stenogramos skaitymo ypatumus.
GR – 7 – SRD – 11,82 KM ir GR – 8 – GRIFS AG – 12,61 KM
Tai buvo vieni iš trumpiausių greičio ruožų, dėl to labai džiaugėsi mūsų motoras. Tuo metu kaip tik buvo pats karščio pikas ir negalėjome galvoti vien tik apie rezultatą ir maksimalų akseleratoriaus spaudimą. Suprasdami, kad tai ne paskutinis greičio ruožas ir po to reikės dar nemažai važiuoti, stengėmės neperkaitinti motoro (jau minėjome, kad prieš Utenos ralį šis motoras jau buvo pravažiavęs pusę milijono kilometrų – labai solidų skaičių).
GR – 9 – GLASS LT – 9,30 KM
Tai vienas unikaliausių greičio ruožų, nes vienu metu važiuoji ant asfalto ir ant žvyro. Šiame greičio ruože daugiausiai kartų buvome ore. Šokome net ir ten, kur nesitikėjome, kad šoksime. Šis greičio ruožas atnešė labai geras emocijas, sekėsi puikiai.
GR – 10 – SB Lizingas – 13,33 KM
Po 4-o greičio ruožo ir dulkių sienų, organizatoriai priėmė sprendimą, kad antrą ralio dieną automobilius leis kas dvi minutes. Dėl to turėjo aukoti ir atšaukti vieną greičio ruožą. Būtent šis Gražutės greičio ruožas buvo anuliuotas.
GR – 11 – TETE A TETE CASINO – 9,30 KM
Vėl viską pakartojome kaip ir 9-tame greičio ruože, tik su dar didesniu troškimu išvažiuoti į paskutinį „300 Lakes Rally“ greičio ruožą – salą.
GR – 12 – SubaruVilnius.lt – 2,00 KM
Prieš šį paskutinį greičio ruožą pasiklausėme mechanikų, ar galime įsmeigus „gazą į dugną“ šokti per salos tramplinus. Iš jų gavome atsakymą: „Kas per kvailas klausimas? Tik taip ir ne kitaip!“. Tą ir padarėme.
Taigi, šį greičio ruožą atvažiavome antri 2wd įskaitoje, pralošę 1,30 sek. P.Nanartavičiaus ir R.Nanartavičiaus duetui. Bet nušokome toliausiai per trampliną tarp 2wd automobilių ir mūsų ekipažas už tai gavo savo pirmąją taurę.
Šis laimėjimas atpirko visas nesėkmes, buvusias per šį ralį. O salos šuoliukai buvo skirti mechanikams, kurių dėka ir gavome šį apdovanojimą!