„4x4 Perimetras“ techninė komisija „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipai uždegė žalią šviesą

Penktadienį Švenčionyse duotas startas Lietuvos „Baja“ čempionatui. Pirmasis „4x4 Perimetras“ etapas prasidėjo nuo dalyvių vizito administracinėje ir techninėje komisijoje. Kiek vėliau surengta ir oficiali renginio atidarymo ceremonija. Lenktyniniai kilometrai dalyvių lauks šeštadienį, o išaušus rytui prie starto stos ir gamyklinė „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa, kurios sudėtyje šiemet du motobagių ekipažai ir vienas keturratininkas, rašoma pranešime.
„CFMOTO Factory Racing Team“
„CFMOTO Factory Racing Team“ / Komandos nuotr.

„CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos technikos arsenale jau buvo galima išvysti naująjį „CFMOTO“ kūrinį – motobagį „ZFORCE 1000 SPORT“. Jame pozicijas užims šeimyninis Antano ir Audronės Kanopkinų duetas.

Kaip teigia ekipažo lenktynininkas Antanas Kanopkinas, šiame etape jų dueto tikslas – išbandyti naujojo bagio kantrumą ir rasti techninių mazgų galimybių ribas. Pasak vairuotojo, būtų idealu, jei visos silpnosios vietos paaiškėtų varžybose Lietuvoje, kadangi kitas komandos startas jau bus Afrikoje, Alžyre organizuojamame Tuarego ralyje. Tai reiškia, kad Antano ir Audronės Kanopkinų duetas „4x4 Perimetras“ etape važiuos „Flat out“ stiliumi.

Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“
Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“

„Mes – kaip studentai. Viskas paskutinę naktį. Tačiau mes ir techniką gavome vos prieš dvi savaites, o darbų buvo daug. Technikos įvažinėjimą atlikome prieš dvi dienas. Yra dalykų, prie kurių reikės priprasti, bet yra ir tokių niuansų, kurie mums žinomi, patirti vairuojant praėjusios kartos motobagį.

Techninę komisiją įveikėme be problemų. Nusiteikę esame gerai. Džiaugiamės, kad šis etapas bus šiek tiek žieminis. Panašu, kad bus neigiama temperatūra, todėl sunku pasakyti, koks rytoj bus gruntas. Gal kažkur reikės atsargumo, bet, kaip jau esu minėjęs, užduotis mūsų bus važiuojant koviniu režimu ką nors sulaužyti. Norime, kad silpnos vietos būtų identifikuotos dabar, nes tai daryti čia, Lietuvoje bus kur kas lengviau ir pigiau nei tai daryti Afrikos smėlynuose. Nesaugosime nieko, važiuosime maksimaliai. Svarbu nelikti medyje. Kad būtų „prirašymas“, o ne „nurašymas“. Žiūrėsime, kaip mums seksis“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.

Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“
Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“

Kitą „CFMOTO Factory Racing Team“ motobagį vairuos Daliaus Mockapetrio ir Fausto Kučio tandemas. Ekipažas važiuos ankstesnės kartos „ZFORCE 1000“ motogabiu. Tiesa, po praėjusio sezono senasis motobagis sulaukė šiokių tokių atnaujinimų, todėl ekipažas neslepia savo ambicijų pakonkuruoti ir su naujesnės kartos komandos draugų ekipažo technika.

„Technika paruošta gerai. Patobulinome dar šakes. Daugiau iš esmės viskas taip, kaip buvo pernai. Bandysime važiuoti ir pažiūrėsime, kokia mums bus sezono pradžia. Dalyvių mūsų klasėje šįkart jau daugiau ir nemažai galingesnės technikos. Tačiau kuo daugiau – tuo smagiau. O kadangi greičiausiai bus slidu, tai visų galimybės taps lygios. Bus nebesvarbu, tavo variklis galingas ar silpnas. Važiuosime rytoj taip, kad neįkeltume savo bagio į medį“, – sakė Dalius Mockapetris.

Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“
Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“

Vienintelis „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos narys, startuosiantis keturračiu – Adomas Gančierius. Keturratininkas pasakoja, kad šių metų sezonui jo „CFMOTO CFORCE 1000“ keturratis paruoštas dar geriau. Lenktynininkas neslepia ambicijų šiame etape lipti ant prizininkų pakylos.

„Techniką atnaujinome kardinaliai. Modelis liko tas pats – „CFMOTO CFORCE 1000“ keturratis. Tačiau visi mazgai yra nauji. Sudėjome naują išmetimo sistemą. Ji tiesioginė. Variklis dirba garsiau, bet rezultatas galios prasme yra. Taip pat padavėme daugiau oro į filtradėžę. Žiūrėsime, kaip visa tai veiks.

Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“
Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“

Praėjusiame sezone keturratis irgi labai gerai laikė, nes per eilę metų mes jau ištobulinome techniką iki tokio lygio, kad galima drąsiai leistis net į sunkiausiais varžybas. Šiems metams dar labiau sustiprinome traukių antgalius. Taip pat sumontuotas didesnis, 40 litrų degalų bakas. Tikėtina, kad 250 kilometrų koviniu tempu jau galėsime įveikti be degalų papildymo.

Kadangi šios varžybos yra vienos dienos, taktika rytojui yra spausti nuo pat starto. Visą laiką bus „gazas-dugnas“. Žinoma, reikės nedaryti klaidų navigacijoje. Tikslas – važiuoti maksimaliai ir nieko nelaukti. Tai vienos dienos lenktynės, ne maratonas, kad reikėtų tausoti techniką ilgame periode. Čia viena diena, ir spausti reikės nuo pat pradžių“, – kalbėjo Adomas Gančierius.

Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“
Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“

Šeštadienį „4x4 Perimetro“ dalyviams teks įveikti du itin klastingus greičio ruožus.

Jų bendras ilgis sieks kiek daugiau nei pusantro šimto kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs