Iš viso lenktynėse dalyvauja 18 ekipažų, tai yra masiškumo rekordas.
Papildyta. Neoficialus nugalėtojas jau aiškus. Pirmasis Palangą pasiekė talpiausią bateriją turintis „Tesla Model 3“, pilotuojamas Manto Mikucko. Jis kelyje užtruko 2 val. 56 min. Tačiau matyti, kad šis automobilis viršijo leistiną greitį. Jei dalyvautų oficialiose lenktynėse, už tai gautų baudų.
Laukiame oficialių dalyvių rezultatų.
Pirmą kartą varžybų istorijoje organizatoriai elektromobilius suskirstė į dvi klases – kurių akumuliatorių talpa iki 50 kWh ir kurių per 50. Taip sulygintos dalyvių galimybės varžytis ir laimėti.
Kokio rezultato galima tikėtis
Panašų žygį elektromobiliu „Hyundai Kona“ gana atšiauriomis oro sąlygomis praėjusį lapkritį yra atlikęs žurnalistas Vitoldas Milius. Jis užtruko 3 val. 23 min. Šiuo automobiliu, turinčiu 64 kWh bateriją ir teoriškai galinčiu viena įkrova nuvažiuoti 470 km, Vitoldas važiavo 100–110 km/val. greičiu.
Beje, kolegos vokiečiai, riedėdami eko režimu, iš šio automobilio yra išspaudę 613 km.
Palyginimui, pagrindinis konkurentas „Jaguar I-Pace“ (2019 m. Europos Metų automobilis) turi 90 kWh ličio jonų bateriją, tačiau jo galingesnis variklis naudoja daugiau energijos. Panašiai ir „Audi e-tron“ su 95 kWh baterija.
„Tesla“ gerbėjai pasiūlė alternatyvą
Nors lenktynėse pagal taisykles negali dalyvauti „Tesla“, elektromobilių entuziastai žada intrigą. Trys „Tesla“ elektromobiliai startavo alternatyviose neįskaitinėse lenktynėse šio gamintojo elektromobiliais.
Priminsime, kad iki šiol vykusiose elektromobilių lenktynėse, kurios startuodavo prie Vilniaus savivaldybės, o finišuodavo Palangos centre, geriausias pasiektas rezultatas – 4 val. 5 min. Tokį rezultatą trečiųjų varžybų metu pasiekė Vaidotas Kviklys ir Paulius Sviklas, 337 km atstumą su „Hyundai Ioniq“ nuvažiavę būtent per šį laiką. Pernai rekordo pagerinti nepavyko – nugalėtojai „Spark“ ekipažas su Nerijumi Dagiliu ir Mariumi Slaboševičiumi užtruko 4 val. 11 min. Jie važiavo naujos kartos „Nissan LEAF“.