Lietingą sekmadienio popietę į trasą, paminėti jos 50-ties metų jubiliejaus, rinkosi gausus būrys autosporto mėgėjų ir svečių. Čia su savo bolidais buvo ir patys ištikimiausi, trasoje ne vieną šimtą ratų apsukę lenktynininkai. Paminėti išskirtinio įvykio atvyko ir būrys Lietuvos „Porsche“ klubo narių.
Nors prašmatnios šventės trasos vadovybė kol kas negali sau leisti organizuoti, tačiau renginio metu svečiams buvo pateikta ne viena pramoga. Visi svečiai, vedami „21-os Volgos“, turėjo galimybę apsukti ratus naująja ir senąja „Nemuno žiedo“ trasa. Burtų keliu išrinkti 30 svečių galėjo savo jėgas išbandyti slalomo lenktynėse. Jose pirmas tris vietas užėmė Mindaugas Krūvelis, Tomas Šmagarys ir Šarūnas Pladas. Kitiems laimingiesiems buvo suteikta galimybė sėdint keleivio vietoje sukti ratus su šiais metais Omnitel 1000 km lenktynėse trečią vietą užėmusio „Artas racing“ „Lexus IS-F“ bolidu. Taip pat svečiai suko greitus ratus su dviviete „Fomule 3“. Drąsiausi trasą išbandyti galėjo ir su savo automobiliu.
Renginio metu visi svečiai rinko išskirtinius automobilius. Išskirtiniausiu renginio automobiliu buvo išrinkta jau minėta „Volga 21“, kuri atrodo lyg ką tik išvažiavusi iš gamyklos. Puošniausio automobilio nominaciją gavo Audriaus Niekio „Porche 911 GT 3 RS“. Tuo tarpu sportiškiausiu automobiliu buvo išrinktas sportinis Andriaus Firanto bolidas „Honda S2000“.
Trasa – gera saugaus eismo mokykla
Šventėje apsilankęs Kūno kultūros ir sporto departamento direktorius Klemensas Rimšelis prisipažino, kad „Nemuno žiedo“ trasoje lankėsi žiemą, kai reikėjo pabandyti savo jėgas slidžiame kelyje. Jis patikino, kad šioje trasoje mėginti savo vairavimo įgūdžius yra kur kas saugiau nei kelyje.
Viešosios įstaigos „Nemuno žiedas“ direktorius Arūnas Samochinas jam antrino sakydamas, jog trasa nėra uždaras objektas, skirtas tik profesionaliems sportininkams. Čia gali atvažiuoti kiekvienas vairuotojas norintis patobulinti savo vairavimo įgūdžius. Ypatingai patartina tai padaryti iškritus pirmam sniegui. Tada trasos darbuotojai paruošia dar labiau vingiuotą, sniegu padengtą trasą. Joje, važiuojant nedideliu greičiu, saugiai galima išbandyti savo automobilio galimybes ir padangų sukibimą. Norintiems įgyti daugiau teorinių žinių, gali pagelbėti autosporto profesionalai, kurie patars, kaip elgtis automobiliui pradėjus slysti ir kitomis ekstremaliomis sąlygomis.
Teigiamos permainos vyks netolimoje ateityje
Šventės metu buvo daug kalbėta ne tik apie trasos praeitį, bet ir apie ateitį. Kūno kultūros ir sporto departamento direktorius Klemensas Rimšelis užsiminė, kad praeityje ant jo darbo stalo gulėjo tokie dokumentai, kuriuos geriau ištrinti iš trasos istorijos. Tačiau pasidžiaugė, kad jau metus vadovavimą perėmusi nauja, iniciatyvi komanda nors ir mažais žingsneliais, bet nuolatos objektą kelią iš „duobės“.
Viešosios įstaigos „Nemuno žiedas“ direktorius Arūnas Samochinas pasakojo, kad labai svarbu neatsilikti nuo naujai atgimstančių analogiškų trasų Estijoje ir Latvijoje. Jis labai tikisi, kad netolimoje ateityje trasa taps dar saugesnė ir modernesnė, ir joje vis dažniau lankysis ne tik Lietuvos, bet ir užsienio sportininkai. Žinoma viešoji įstaiga „Nemuno žiedas“ yra 100 procentų valdoma valstybės ir Klemensas Rimšelis pripažino, kad jos atnaujinimo darbai priklausys nuo valstybės gebėjimo prisidėti. Todėl jis dar kartą pasidžiaugė, jog jau dabar einama tinkama linkme ir šiandien atlikti darbai ateityje leis trasai neatsilikti nuo savo konkurenčių netolimame užsienyje.