„Prologo metu mūsų pasikalbėjimo įranga neveikė, taigi bandėme važiuoti ženklais ir bandyti rėkauti, žinoma, absoliučiai nieko nesigirdėjo, todėl daugelyje vietų smarkiai prisistabdėme, tačiau tai tik prologas, esame per viduriuką, todėl nieko baisaus nenutiko, dabar mūsų įranga pilnai veikia“, – pasakoja A.Gelažninkas.
„Man labai patiko, startinio jaudulio nejutau, trasa įdomi, daug smėlio ir gilių duobių, mūsų bagis finišo linijoje užkaito netgi, žinoma, tai dar tik prologas, todėl daug spręsti apie važiavimą ir mūsų kaip komandos sėkmę negalėčiau, bet svarbiausia mano misija čia – mokytis ir dar kartą mokytis“, – pirmaisiais įspūdžiais po prologo dalijosi Emilija Gelažninkienė.
Pirmadienį, pirmą Breslau ralio dieną beveik visi dalyviai įveikė net tris sudėtingus greičio ruožus, beveik 130 km, rezultatai nebuvo aiškūs iki pat antrosios dienos starto pradžios, organizatoriai sulaukė daugybės protestų, klausimų ir įvairių pageidavimų iš būrio lentynininkų.
„Pirmąjame greičio ruože, maždaug dvidešimtame kilometre sulaužėme priekinį pusašį, nieko tokio nebuvo, tiesiog išgirdome garsą, bandėme tvarkytis, tačiau nusprendėme nebekaisti prie 35 laipsnių, pasaugoti savo transporto priemonę ir važiuoti tiesiai į regrupingo lokaciją, beje taisytis ir grįšti į bivuaką dalyviai progos visą dieną negalėjo, tai lyg maratoninės dienos. Todėl turėjome aplūžę tęsti ir likusias varžybas. Privalėjome važiuoti tik galiniais varomais ratais, buvo nelengva, tai mano pirma tokia patirtis, bet susitvarkyti pavyko dar sakyčiau visai neblogai“, – pirmaisiais įspūdžiais po pirmojo greičio ruožo dalijosi Emilija Gelažninkienė.
Kiekvienas ralis atneša daugybę pamokų, nepriklausomai kokią patirtį atsineša sportininkai.
„Žinote man labai įdomu, viskas lygiai taip pat kaip ir Emilijai – nauja. Jau susidūrėme su savo pirmais technikos rimtais gedimais, privalėjome blaiviai mąstyti ir ieškoti sprendimų, bet mes tikrai nenuliūdome, kadangi čia to ir atvažiavome mokytis. Planuose dar tikrai ne vienas startas, todėl kuo sunkiau dabar, tuo lengviau bus ateityje, šitą tikrai galiu tvirtinti iš savo patirties. Emilija tikrai puikiai susitvarkė ir su galiniais varomais ratais, nors tai buvo nauja patirtis jai. Bagis buvo sunkiai valdomas, tačiau koncentracija ir plano vykdymas yra svarbiausia“, – pasakoja Arūnas Gelažninkas
„Dar kartą pasikartosiu, džiaugiuosi turėdama galimybę būti čia. Ralis dar tik prasideda, viskas prieš akis, nors vakar ir gavome net 4.15 val. už pirmąjį nebaigtą greičio ruožą, tačiau kituose dvejuose mums sekėsi tikrai neblogai. Vienintelis sunkumas, kuris tikrai alino – karštis, bagio viduje buvo tikriausiai 45-50 laipsnių, Svarbiausia mėgautis procesu, juk ir esame čia dėl to“, – nenusimena Emilija Gelažninkienė
Antrą ralio dieną dalyviai važiuos labai panačius greičio ruožus kaip vakar, kai kurie iš jų bus iš kitos pusės.