„Dakaras keičiasi, jis labai greitėja. Todėl, norint toliau važiuoti Dakare, reikia lenktyniauti modernesne technika. Nes strateginiai skaičiavimai, kokius darydavome prieš keletą metų, jau nebetinka“, – sakė Antanas Juknevičius. Jis pastebėjo, kad bet koks rato prakirtimas kainuoja labai daug – per 3 min. aplenkia 5 automobiliai. Todėl Saudo Arabijos Dakare neabejotinų privalumų turėjo bagiai, kurių ratai didesni, o jų slėgį galima reguliuoti iš kabinos.
Tačiau dabar A.Juknevičiui didžiausia problema – ne tik oranžinio „Hilux“ pirkėjo paieškos ar mintys apie naują laivą, kuriuo galėtų skrosti dykumą. Antanas neslepia, kad į šturmano vietą vietoje Dariaus kol kas nėra nieko numatęs. O D.Vaičiulis yra labai aukšto lygio šturmanas, per penkerius metus sukaupęs neįkainojamą patirtį. Antanas netgi juokavo, kad pagal savo kvalifikaciją Darius galėtų eiti į kokią nors užsienio komandą. Tarkime, portugalų. Tam, kad pasaulis žinotų, kad ne tik portugalai yra geri šturmanai.
Tačiau Antanas pripažįsta, kad su dabartiniu automobiliu į Dakarą nėra prasmės važiuoti, jis nėra konkurencingas. O jei neturės geresnio ginklo, tuomet ir šturmano nebereikės.
Ar Antanas ruošiasi papildomai treniruotis prieš kitą Dakarą? Kas Dariui per tuos penkerius metus teikė Dakare daugiausiai džiaugsmo? Kur D.Vaičiulis bus ir ką veiks šių metų pabaigoje? Ar Darius nusprendė trauktis iš Dakaro spontaniškai ar jau buvo apsisprendęs seniau? Visa tai ir dar daugiau aptarėme specialioje laidoje „15min su Dakaru“: