„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

A.Juknevičius apie Dakaro bekelę: jei tai – ne reklaminis triukas, mums patiks

Trečiadienį Paryžiuje surengta kasmetinė Dakaro ralio organizatorių spaudos konferencija, skirta detaliai pristatyti ateinančių varžybų maršrutą. Pristatyme akcentuota, jog 2017-ais lenktynininkai daugiau varžysis bekelėje ir beveik triskart daugiau laiko nei šiemet praleis smėlynuose.
Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis
Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis / Dainiaus Cuberos / 15min nuotr.

Šie skambūs pažadai nesužavėjo Dakaro veterano A.Juknevičiaus, kuris teigė, jog tai – įprastas organizatorių reklaminis triukas.

„Kuo sunkiau – tuo mums lengviau“, – apie lietuvių lenktynininkų ryžtą ir įgūdžius lenktyniaujant itin sudėtingomis sąlygomis šių metų Dakare teigė Antanas Juknevičius. Dukart varžybose Afrikoje ir 4 kartus Pietų Amerikoje rengiamame Dakaro ralyje startavęs lietuvis išgirdęs apie iššūkius laukiančius 2017-ųjų maratone teigė, kad organizatorių pažadais sunkinti varžybas ir daugiau jų perkelti į bekelę nebetiki.

2017-ais lenktynininkai daugiau varžysis bekelėje ir beveik triskart daugiau laiko nei šiemet praleis smėlynuose.

„Varžybų organizatoriai jaučia spaudimą iš lenktynininkų ir komandų, kurios jau keletą metų iš eilės skundžiasi tikrų, dakarinių, greičio ruožų trūkumu. Atitinkamai kiekvienais metais organizatoriai žada vis daugiau kopų, bekelės – tačiau realybėje trasos labiau linksta link klasikinio ralio, nei tikrojo, Afrikos Dakaro“, – įžvalgomis dalinosi 328-uoju startiniu numeriu lenktynėse važiuosiantis Antanas Juknevičius. „Jei bent iš dalies šie pažadai pasiteisintų – mums ir daugumai ekipažų ši trasa būtų palankesnė nei 2016-ųjų. Bekelė, smėlynai, kopos – mūsų arkliukas, kur jaučiamės geriausiai.“

Geriausią rezultatą pasiekė smėlingoje trasoje

Dakaro organizatorių nuotr./Dakaro trasa
Dakaro organizatorių nuotr./Dakaro trasa

2016-ųjų Dakaro ralyje būtent smėlingoje trasoje vykusiame greičio ruože Antano Juknevičiaus ekipažas pasiekė geriausią lietuvių rezultatą šių metų varžybose – ilgą laiką trasoje buvęs 11-as, lietuvis galutinėje įskaitoje tą dieną iškovojo 17-ą vietą.

Iš viso 2017-ųjų varžybose startuos 83 automobiliai – beveik 30-čia mažiau nei šių metų varžybose. Per 14 dienų lenktynininkai turės įveikti 8800 kilometrų greičio ruožais ir pervažiavimais. Ilgiausias greičio ruožas drieksis net 620 km, o Bolivijoje automobiliai kils į 3 – 4 kilometrų aukštį virš jūros lygio.

„Bus daug kovos su oro sąlygomis – aukštis, deguonies trūkumas Bolivijoje, svilinantis karštis Argentinoje ir akmeningos trasos, lietūs Paragvajuje“, – pragarą primenančius apibūdinimus vardina A. Juknevičius. „Nepaisant visko, mes laikomės savo plano, intensyviai ruošiamės šiems išbandymams ir esame pasiruošę viskam, ką kitų metų Dakaras mums pasiūlys.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs