„Laukia labai intensyvus laikotarpis. Dešimčiai dienų turime turbūt kokio šimto punktų darbų sąrašą, todėl laiko degintis tikrai nebus.“ – juokėsi KREDA komandos lyderis. „Pirmiausia ir svarbiausia – automobilis ir jo techninė būklė, todėl čia su mumis atvyko ir mechanikų komanda.
Nematėme jo daugiau nei pusmetį, todėl labai nuodugniai įvertinsime jo būklę ir pilnai perrinksime. Turėsime įsitikinti, kad jis bus paruoštas varžyboms, todėl būtinai pratestuosime ir vietinėmis sąlygomis. Ketiname prasukti bent 700-800 kilometrų. Tuo pačiu, turime iš anksto paruoštą treniruočių planą, kurį reikės įgyvendinti, tai galima sakyti, kad važiuojame lieti prakaito prieš Dakarą“, – savo planus atskleidė Dubajuje besitreniruojantis lenktynininkas.
KREDA vietoje taip pat spręs ir sudėtingus logistinius klausimus. Šiuo metu Jungtiniuose Arabų Emyratuose esančią visą komandos techniką: automobilį, sunkvežimį, palaikymo automobilius iki 2021-ųjų Dakaro pradžios vietos Džedos, reikia transportuoti daugiau nei 2000 kilometrų, į kitą Saudo Arabijos pusiasalio pusę, pakeliui kertant sieną, o tai kelia daug papildomų rūpesčių.
Dakaro legendos teigimu, jų komandos situacija dviprasmiška. Iš dalies, jei automobilis po neįvykusių „Abu Dhabi Desert Challenge“ ir „Dubai Baja“ būtų gražintas į Lietuvą, jo paruošimas Dakarui būtų kur kas paprastesnis, nes čia yra komandos dirbtuvės, kuriose kur kas geresnės sąlygos. Kai automobilio vietoje nebuvo, komandai teko gerokai pavargti planuojant logistiką, reikalingų detalių tiekimą, galiausiai ir nuomotis dirbtuves visiems darbams.
Iš kitos pusės, „KREDA“ komanda bus turbūt vienintelis Lietuvos ekipažas, turėsiantis galimybę daugiau nei savaitę rimtai treniruotis vietinėmis sąlygomis, kai iki Dakaro lieka mažiau nei mėnuo. Pasak komandos navigatoriaus, Dariaus Vaičiulio, tai bus puiki galimybė atgaivinti visus, per metus kiek primirštus įgūdžius ir leis Dakare tvirčiau jaustis jau pirmuosiuose trasos kilometruose.
2021-ųjų Dakaro ralis sausio 3-15 dienomis antrą kartą vyks Saudo Arabijoje. KREDA komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs ir visus savo 10 Dakarų finišavęs sportininkas iš Lietuvos. Lenktynininkas tris kartus pagerino Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-aisiais A.Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio Legenda.